Argentinský rallový mistr, Federico "Coyote" Villagra, včera testoval Ford Fiesta S2000. Na nadcházející soutěži IRC pojede se svým stálým kolegou z týmu Munchi's Ford WRT, Jorgem Perezem Compancem.
Test, ve kterém Federico najel asi 130 km na šotolině v okolí Cordoby, trval asi šest hodin. Bylo to poprvé, co se jezdec posadil za volat vozu z dílen M-Sportu.„Auto má úplně fantastické šasi, které Vám dovoluje zatáčet a zastavavovat úplně bezvadně. Je zde značný výkonnostní rozdíl ve srovnání s WRC, ale auto se řídí excelentně, i když jsem si musel zvyknout na převodovku. Bude to velká výzva, ale my budeme pokukovat po nejvyšším stupínku na pódiu,“ řekl Federico Villagra.
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.