Bruno Magalhaes se po třech letech opět sveze s Peugeotem 207 S2000, se kterým se v roce 2007 v IRC svezl vůbec poprvé. Stane se tak na rally v Brazílii.
29letý portugalský šampión, Bruno Magalhaes, bude řídit šotolinovou specifikaci 207čky na Rally Internacional de Curitiba. Druhý díl IRC se pojede od 4. do 6. března.„Použít tento vůz na soutěžích v Brazílii a Argentině, byla nejlepší varianta. Máme dvě auta, když toto je to starší z nich. Myslím však, že s tím nebude žádný problém, protože s tímto vozem jsme v Portugalsku vyhráli sedm soutěží,“ řekl Magalhaes.Stejně jako většina účastníků IRC, nikdy nejel Bruno v Brazílii. Cítí se však být připraven a chce vybojovat dobrý výsledek. „První starostí je, že jsem na šotolině nejel už devět měsíců, ale vím co mohu od auta na šotolině očekávat, takže doufám, že to nebude problém.“
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?