Bruno Magalhaes se po třech letech opět sveze s Peugeotem 207 S2000, se kterým se v roce 2007 v IRC svezl vůbec poprvé. Stane se tak na rally v Brazílii.
29letý portugalský šampión, Bruno Magalhaes, bude řídit šotolinovou specifikaci 207čky na Rally Internacional de Curitiba. Druhý díl IRC se pojede od 4. do 6. března.„Použít tento vůz na soutěžích v Brazílii a Argentině, byla nejlepší varianta. Máme dvě auta, když toto je to starší z nich. Myslím však, že s tím nebude žádný problém, protože s tímto vozem jsme v Portugalsku vyhráli sedm soutěží,“ řekl Magalhaes.Stejně jako většina účastníků IRC, nikdy nejel Bruno v Brazílii. Cítí se však být připraven a chce vybojovat dobrý výsledek. „První starostí je, že jsem na šotolině nejel už devět měsíců, ale vím co mohu od auta na šotolině očekávat, takže doufám, že to nebude problém.“
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.