Tovární tým italského Fiatu, Abarth, se nevzdává. Italové oznámili, že se pokusí vyhrát letošní rally San Remo, která je opět zařazená do kalendáře IRC. Abarth nasadí dva továrnou podporované vozy, které budou řídi jezdci Luca Rossetti a Giandomenico Basso.
Turínská značka se letos stáhla se svým továrním týmem z IRC, ale v italském šampionátu i nadále hodlá nasazovat dva Abarthy Grande Punto S2000. V nich budou sedět jezdci Basso a Rossetti. To znamená, že se objeví i na Rally San Remo, která se jede v záři.
Fiat získal za dobu působení v IRC (od roku 2007) celkem šest vítězství. Rossetti i Basso v IRC vyhráli čtyřikrát (všechny vítězství Rossettiho jsou ale s Peugeotem 207 S2000). Oba dva Italové již v minulosti na San Remu zvítězili, Rossetti v roce 2007, Basso 2008. V letošní sezoně se bude o starty vozů Abarth starat soukromý tým Trico Motor Sport.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.