27 letý britský pilot Guy Wilks pojede další podniky Intercontinental Rally Challenge v Brazílii a Argentině.
Tuto potěšující zprávu oznámil Robert Hazelwood, ředitel Škoda Motorsport UK. Kromě Monte Carla, kde Wilks figuruje na průběžném pátém místě a již oznámené účasti na Rally of Scotland, kde bude obhajovat své loňské vítězství, se zúčastní zámořských podniků v Brazílii a Argentině. "V Monte Carlu je to zatím povzbudivé a já s potěšením musím oznámit, že rozšiřujeme náš program o soutěže v Brazílii a Argentině. Na jižní polokouli už se strašně těšíme, pro značku Škoda ve Velké Británii je to vzrušující vývoj," řekl Robert Hazelwood.
Na tyto čistě šotolinové soutěže se posádka Wilks/Pugh bude připravovat v Evropě, kde absolvuje šotolinové testy a poté zamíří na druhý a třetí podnik IRC do Brazílie a Argentiny. "Je to naprosto skvělá zpráva. Protože účast na prvních třech podnicích zvyšuje naši šanci na celkový úspěch," prohlásil Wilks. "Nikdy jsem v Brazílii nezávodil, bude to nové, ale také výborná příprava před Argentinou," doplnil jezdec. "Argentinská soutěž je úžasná a já se už těším na návrat. Vždy chci zajet co nejlépe a o to se budu snažit i v Brazílii a Argentině," uzavřel Wilks.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?