27 letý britský pilot Guy Wilks pojede další podniky Intercontinental Rally Challenge v Brazílii a Argentině.
Tuto potěšující zprávu oznámil Robert Hazelwood, ředitel Škoda Motorsport UK. Kromě Monte Carla, kde Wilks figuruje na průběžném pátém místě a již oznámené účasti na Rally of Scotland, kde bude obhajovat své loňské vítězství, se zúčastní zámořských podniků v Brazílii a Argentině. "V Monte Carlu je to zatím povzbudivé a já s potěšením musím oznámit, že rozšiřujeme náš program o soutěže v Brazílii a Argentině. Na jižní polokouli už se strašně těšíme, pro značku Škoda ve Velké Británii je to vzrušující vývoj," řekl Robert Hazelwood.
Na tyto čistě šotolinové soutěže se posádka Wilks/Pugh bude připravovat v Evropě, kde absolvuje šotolinové testy a poté zamíří na druhý a třetí podnik IRC do Brazílie a Argentiny. "Je to naprosto skvělá zpráva. Protože účast na prvních třech podnicích zvyšuje naši šanci na celkový úspěch," prohlásil Wilks. "Nikdy jsem v Brazílii nezávodil, bude to nové, ale také výborná příprava před Argentinou," doplnil jezdec. "Argentinská soutěž je úžasná a já se už těším na návrat. Vždy chci zajet co nejlépe a o to se budu snažit i v Brazílii a Argentině," uzavřel Wilks.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.