Jen čtrnáct dní před startem rally Monte Carlo pronesl šéf Kronos Racing větu, ve které označuje českého pilota Jana Kopeckého za největšího konkurenta Krise Meeke v boji o titul Intercontinental Rally Challenge.
Kris Meeke, pilot ze Severního Irska a obhájce titulu, usedne v letošní sezoně opět za volant Peugeotu 207 S2000 týmu Kronos Racing a podle slov Marca Van Dalena nebude obhajoba vůbec jednoduchá. "Kromě Krise, je Kopecký nejlepším jezdcem v IRC. Je velmi rychlý na každém povrchu a bude velmi obtížné českého pilota porazit. V některých případech jim může být velkým konkurentem Kopeckého týmový kolega a velký kamarád Juho Hänninen," prohlásil Marc Van Dalen.
Budou se Jan Kopecký s Petrem Starým takto radovat i v letošním ročníku IRC.
Zda prognóza šéfa Kronosu vyjde, napoví již za čtrnáct dní rally Monte Carlo, která otevře letošní sezonu IRC za účasti jak Krise Meeke, Juho Hänninena, tak druhého muže IRC z loňského roku, Jana Kopeckého.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, které na semaforu sice potrápily kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.
Společnost BYD, světový lídr v oblasti vozidel na nové energie, oficiálně vstupuje na český trh. Tuzemským zákazníkům nabídne čistě elektrické i plug-in hybridní vozy s technologiemi, které jsou součástí její rychlé expanze v Evropě.
V Druhé kapitole naší dlouhodobé recenze se podíváme na zoubek naftovému čtyřválci o objemu 1,5 litrů, který pracuje ve voze, jehož pohotovostní hmotnost činí 1585 kg. Je to důstojná motorizace pro načančané SUV, které o sobě tvrdí, že hraje vysokou hru? A co spotřeba?
Tento týden v naší redakční garáži zaparkoval nejsilnější Superb, který na první pohled vypadá celkem běžně, ale opak je pravdou. Na silnici dokáže být překvapivě svižným autem, které si však stále zachovává svou klidnou povahu, která je nad věcí. Jaká je nová generace ve srovnání s tou předchozí, která nabídla výkon 206 kW ?