Na mezinárodní scénu se podívá další z jezdců z ostrova Martinik. Bude jím Johan Héloise, ostrovní mistr a bezesporu velký talent. Héloise by tak rád navázal na úspěchy svého mnohem známějšího krajana, kterým není nikdo menší než mistr Evropy a bývalý tovární jezdec Subaru a Fordu, Simon Jean Joseph.
Ačkoli mu v roce 2009 k ostrovnímu titulu dopomohlo starší Subaru STi, kvůli vstupu do prestižního seriálu přezbrojí na novější a modernější Mitsubishi Lancer Evo X z dílen italského týmu Top Run Racing. S tím už v minulosti spolupracovali mnozí úspěšní jezdci, například Gabriel Pozzo, Mark Higgins, Evgeniy Novikov nebo Jorge Recalde. Bohužel, Top Run Racing je známý i příliš častými diskvalifikacemi kvůli nedodržení pravdiel, a to především v v rámci P-WRC.Spolu s italským týmem plánuje Héloise celkem pět startů v sérii, a to samozřejmě včetně slavného Monte Carla, jehož start se již nezadržitelně blíží. Héloise hodlá především sbírat zkušenosti, na vozy S2000 si netroufá.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?