Bruno Magalhaes se již těší na start lednové rally Monte Carlo, zahajovacího podniku série IRC.
Tento portugalský jezdec se v předešlých letech objevoval na vybraných podnicích IRC. Doposud nejlepší umístění zaznamenal v sezoně 2009 na Rali Vinho Madeira, když byl celkově druhý. Během testu absolvoval se svým Peugeotem 207 S2000 asi 170 kilometrů a byl celkově spokojen.„Bylo to poprvé v mém životě, kdy jsem jezdil na sněhu, takže test mi hodně pomohl. Dokázal jsem se podmínkám docela rychle přizpůsobit. Nic takového jsem ale ještě v portugalském šampionátu pochopitelně nezažil,“ prozrazuje Portugalec. „Na horách byla velká zima a na tratích bylo hodně sněhu a ledu. Nejsou to tudíž obvyklé asfaltové cesty. Jestli bude sníh, tak se bude jednat o extrémně náročnou rally. Během testu jsem měl k dispozici všechny možné pneumatiky, takže jsem si vyzkoušel, jak se vůz chová,“ zakončil Bruno.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?