Bruno Magalhaes se již těší na start lednové rally Monte Carlo, zahajovacího podniku série IRC.
Tento portugalský jezdec se v předešlých letech objevoval na vybraných podnicích IRC. Doposud nejlepší umístění zaznamenal v sezoně 2009 na Rali Vinho Madeira, když byl celkově druhý. Během testu absolvoval se svým Peugeotem 207 S2000 asi 170 kilometrů a byl celkově spokojen.„Bylo to poprvé v mém životě, kdy jsem jezdil na sněhu, takže test mi hodně pomohl. Dokázal jsem se podmínkám docela rychle přizpůsobit. Nic takového jsem ale ještě v portugalském šampionátu pochopitelně nezažil,“ prozrazuje Portugalec. „Na horách byla velká zima a na tratích bylo hodně sněhu a ledu. Nejsou to tudíž obvyklé asfaltové cesty. Jestli bude sníh, tak se bude jednat o extrémně náročnou rally. Během testu jsem měl k dispozici všechny možné pneumatiky, takže jsem si vyzkoušel, jak se vůz chová,“ zakončil Bruno.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.