Andreas Aigner, mistr světa produkčních vozů z roku 2008 se v sezoně 2010 vrátí na tratě rychlostních zkoušek. Společně se spolujezdcem Danielem Weißengruberem se s Mitsubishi Lancer Evo X zúčastní mistrovství Rakouska.
Pro Aignera bude start v šampionátu našich jižních sousedů velkou výzvou, i proto, že bude soupeřit s vozem skupiny N, které je oproti speciálům S2000 Baumschlagera či Waldherra těžší o 200 kilogramů. "Bude to pro mě velká výzva a nesnadný úkol soupeřit s vozem skupiny N proti speciálům S2000, což bylo ostatně vidět v letošním roce. Určitě to ale nebude nemožné. Věřím, že se nám podaří jet v kontaktu s Raimundem Baumschlagerem nebo ho přinejmenším dostat pod tlak," řekl Aigner.Aigner chce jet tak aby byl oživením šampionátu a míchal pořadím na čelních pozicích. "Doufám, že se nám podaří ponechat boj o titul otevřený až do poslední soutěže. Já i celý náš tým, do toho půjdeme na 120 procent," doplnil Aigner.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?