Andreas Aigner, mistr světa produkčních vozů z roku 2008 se v sezoně 2010 vrátí na tratě rychlostních zkoušek. Společně se spolujezdcem Danielem Weißengruberem se s Mitsubishi Lancer Evo X zúčastní mistrovství Rakouska.
Pro Aignera bude start v šampionátu našich jižních sousedů velkou výzvou, i proto, že bude soupeřit s vozem skupiny N, které je oproti speciálům S2000 Baumschlagera či Waldherra těžší o 200 kilogramů. "Bude to pro mě velká výzva a nesnadný úkol soupeřit s vozem skupiny N proti speciálům S2000, což bylo ostatně vidět v letošním roce. Určitě to ale nebude nemožné. Věřím, že se nám podaří jet v kontaktu s Raimundem Baumschlagerem nebo ho přinejmenším dostat pod tlak," řekl Aigner.Aigner chce jet tak aby byl oživením šampionátu a míchal pořadím na čelních pozicích. "Doufám, že se nám podaří ponechat boj o titul otevřený až do poslední soutěže. Já i celý náš tým, do toho půjdeme na 120 procent," doplnil Aigner.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?