Andreas Aigner, mistr světa produkčních vozů z roku 2008 se v sezoně 2010 vrátí na tratě rychlostních zkoušek. Společně se spolujezdcem Danielem Weißengruberem se s Mitsubishi Lancer Evo X zúčastní mistrovství Rakouska.
Pro Aignera bude start v šampionátu našich jižních sousedů velkou výzvou, i proto, že bude soupeřit s vozem skupiny N, které je oproti speciálům S2000 Baumschlagera či Waldherra těžší o 200 kilogramů. "Bude to pro mě velká výzva a nesnadný úkol soupeřit s vozem skupiny N proti speciálům S2000, což bylo ostatně vidět v letošním roce. Určitě to ale nebude nemožné. Věřím, že se nám podaří jet v kontaktu s Raimundem Baumschlagerem nebo ho přinejmenším dostat pod tlak," řekl Aigner.Aigner chce jet tak aby byl oživením šampionátu a míchal pořadím na čelních pozicích. "Doufám, že se nám podaří ponechat boj o titul otevřený až do poslední soutěže. Já i celý náš tým, do toho půjdeme na 120 procent," doplnil Aigner.
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.