Podařila se téměř nemyslitelná věc. Můžeme oznámit, že společnost Citroën Česká republika uspěla na oslavu 90ti let značky a také nedávno získaného mistrovského titulu ve značkách pro rok 2009 s pozváním pětinásobných mistrů světa v rallye (2004 až 2008) do ČR!
Legendární dvojice by se měla objevit na závěr sportovní sezóny na Setkání mistrů v Sosnové, které se koná v sobotu, dne 7. listopadu 2009. Čeští příznivci rallye a fanoušci Sébastiena a Daniela tak budou mít jedinečnou možnost setkání s nimi na domácí půdě!Citroën zároveň v Sosnové poprvé představí české veřejnosti nový model DS3, který bude uveden na náš trh v květnu 2010.
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.