Federico Villagra je se svými vystoupeními v letošní sezoně WRC spokojený a doufá, že se na startech soutěží MS objeví společně s týmem Munchi‘s i příští rok.
Pro tým Munchi’s a Federico Villagru přišel čas na hodnocení letošní sezony již teď, závod před koncem roku. Pro Argentince a argentinský tým totiž byla Rally Catalunya poslední soutěží letošního ročníku. Dohromady se tak Villagra představil na osmi podnicích, z toho se mu podařilo šestkrát dosáhnout na body. 40letý Argentinec získal dohromady ve své doposud nejlepší sezoně v MS 16 bodů a byl příjemným překvapením.
„Pro nás to byla opravdu dobrá sezona. V Argentině a Řecku jsme získali dvě čtvrtá místa, za která nám přibyla opravdu spousta bodů. Bylo skvělé ukončit tak náročnou sezonu, zvláště kvůli finanční krizi, na skvělém osmém místě na španělských asfaltech. Dokázali jsme, že můžeme získat dost bodů i s pouze jedním nasazovaným vozem,“ vypráví Villagra.
Osmé místo z asfaltové Rally ve Španělsku a dvě čtvrtá místa,
to byly letošní vrcholy
Rok 2009 byl rokem, na který by Villagra rád v příští sezoně navázal. V současné době již běží jednání se sponzory a s M-Sportem: „Doufám, že se budeme ve WRC prezentovat i v příštím roce. Doufám, že bychom opět mohli nastoupit jako tovární tým. Snad již do Rally Wales GB bychom měli být chytřejší.“
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.