Kandidát na prezidenta FIA, Ari Vatanen, by chtěl vrátit do kalendáře MS Safari rally. Fin slíbil, že pokud se mu 23. října podaří volby vyhrát, tak to bude jeden z jeho cílů.
Na tiskové konferenci v Ugandě Vatanen řekl: „V současné době nic nemohu slíbit, ale budu pracovat na tom, aby se Safari rally vrátila do kalendáře MS. Světový šampionát by se měl jet na všech kontinentech.“
Fin si také na mušku vzal současný stav a vedení FIA, které závod v Africe zrušilo: „Prezident by měl být sluhou všech členů rodiny. Ke všem by se měl stavět jednostranně a nikoho by neměl zvýhodňovat, ať už jde o černé, žluté nebo bílé.“
Vatanen se v současné době nachází v Ugandě. Ari se opravdu snaží si zajistit co možná největší podporu, o které v těchto dnech jedná také například s Jackem Wavamunnou.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?