Po sedmém a devátém místě v Katalánsku, čekají netrpělivě jezdci Stobart Motorsportu Mathew Wilson a Henning Solberg na svůj oblíbený povrch a tím je šotolina.
Oba jezdci v Katalánsku bodovali. Mathew Wilson vybojoval devět bodů, když skončil sedmý, Henning Solberg bral bod do tabulky konstruktérů za místo deváté.
Rally začala nedobře rpo Wilsona. Ten ztratil čas hned na první zkoušce, když měl problém s brzdami. Nicméně zachoval chladnou hlavu a robrými časy si dojel pro sedmé místo. Byl velmi rychlý poslední den.
"Byla to velmi těžká rally," říká Wilson. "Byla to bezpochyby jedna z nejtěžších asfaltových soutěží, hodně rychlá a moc se zde katuje. My jsme měl hrozný start do soutěže už v pátek, ale postupně se to zlepšovalo. Mám zo toho dobrý pocit, když jsme získali hodně bodů vlastním závoděním než pomocé odpadnutí soupeřů. Nyní už se nemůžu dočkat návratu do Británie na naši oblíbenou šotolinu. Podmínky jsou zde naprosto specifické - nejlepší v roce a to nám vyhovuje," říká Wilson
Henning solberg k tomu říká: "Věděli jsme, že rally v Katalánsku nebude procházka růžovou zahradou. Doufali jsme, že ale přivezeme více bodů pro tým. Moc jsem se soustředil na řízení. Člověk musí být velmi opatrný a držet čistou stopu. Na asfaltě jsme moc netestovali, takže jsem musel najít to správné nastavení, ale to se povedlo. Přece jen se mi lépe závodí na šotolině. Nyní přichízí velká Británie kde chystám totální útok - už se nemůžu dočkat, " říká Solberg
"Pro tým je to solidní výsledek, oproti lonsku je vidět zlepšení, " říká Wilson senior a dodává: "Mathew udělal velmi pěkný výsledek a teším se, že oba jezdce uvidím velmi vysoko v pořadí v Británii,"
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.