Po sedmém a devátém místě v Katalánsku, čekají netrpělivě jezdci Stobart Motorsportu Mathew Wilson a Henning Solberg na svůj oblíbený povrch a tím je šotolina.
Oba jezdci v Katalánsku bodovali. Mathew Wilson vybojoval devět bodů, když skončil sedmý, Henning Solberg bral bod do tabulky konstruktérů za místo deváté.
Rally začala nedobře rpo Wilsona. Ten ztratil čas hned na první zkoušce, když měl problém s brzdami. Nicméně zachoval chladnou hlavu a robrými časy si dojel pro sedmé místo. Byl velmi rychlý poslední den.
"Byla to velmi těžká rally," říká Wilson. "Byla to bezpochyby jedna z nejtěžších asfaltových soutěží, hodně rychlá a moc se zde katuje. My jsme měl hrozný start do soutěže už v pátek, ale postupně se to zlepšovalo. Mám zo toho dobrý pocit, když jsme získali hodně bodů vlastním závoděním než pomocé odpadnutí soupeřů. Nyní už se nemůžu dočkat návratu do Británie na naši oblíbenou šotolinu. Podmínky jsou zde naprosto specifické - nejlepší v roce a to nám vyhovuje," říká Wilson
Henning solberg k tomu říká: "Věděli jsme, že rally v Katalánsku nebude procházka růžovou zahradou. Doufali jsme, že ale přivezeme více bodů pro tým. Moc jsem se soustředil na řízení. Člověk musí být velmi opatrný a držet čistou stopu. Na asfaltě jsme moc netestovali, takže jsem musel najít to správné nastavení, ale to se povedlo. Přece jen se mi lépe závodí na šotolině. Nyní přichízí velká Británie kde chystám totální útok - už se nemůžu dočkat, " říká Solberg
"Pro tým je to solidní výsledek, oproti lonsku je vidět zlepšení, " říká Wilson senior a dodává: "Mathew udělal velmi pěkný výsledek a teším se, že oba jezdce uvidím velmi vysoko v pořadí v Británii,"
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.
Každé vozidlo, se kterým vyrážíte na pozemní komunikace, musí mít sjednané alespoň nějaké pojištění. To se označuje jako povinné ručení a je klíčovou součástí odpovědného provozování motorového vozidla. Jeho sjednání je nejen zákonnou povinností, ale také ochranou před finančními následky potenciálních škod, proto si ho nezapomeňte sjednat a vybrat si nejen to nejvýhodnější, ale i nejlepší. Jak na to?