Po sedmém a devátém místě v Katalánsku, čekají netrpělivě jezdci Stobart Motorsportu Mathew Wilson a Henning Solberg na svůj oblíbený povrch a tím je šotolina.
Oba jezdci v Katalánsku bodovali. Mathew Wilson vybojoval devět bodů, když skončil sedmý, Henning Solberg bral bod do tabulky konstruktérů za místo deváté.
Rally začala nedobře rpo Wilsona. Ten ztratil čas hned na první zkoušce, když měl problém s brzdami. Nicméně zachoval chladnou hlavu a robrými časy si dojel pro sedmé místo. Byl velmi rychlý poslední den.
"Byla to velmi těžká rally," říká Wilson. "Byla to bezpochyby jedna z nejtěžších asfaltových soutěží, hodně rychlá a moc se zde katuje. My jsme měl hrozný start do soutěže už v pátek, ale postupně se to zlepšovalo. Mám zo toho dobrý pocit, když jsme získali hodně bodů vlastním závoděním než pomocé odpadnutí soupeřů. Nyní už se nemůžu dočkat návratu do Británie na naši oblíbenou šotolinu. Podmínky jsou zde naprosto specifické - nejlepší v roce a to nám vyhovuje," říká Wilson
Henning solberg k tomu říká: "Věděli jsme, že rally v Katalánsku nebude procházka růžovou zahradou. Doufali jsme, že ale přivezeme více bodů pro tým. Moc jsem se soustředil na řízení. Člověk musí být velmi opatrný a držet čistou stopu. Na asfaltě jsme moc netestovali, takže jsem musel najít to správné nastavení, ale to se povedlo. Přece jen se mi lépe závodí na šotolině. Nyní přichízí velká Británie kde chystám totální útok - už se nemůžu dočkat, " říká Solberg
"Pro tým je to solidní výsledek, oproti lonsku je vidět zlepšení, " říká Wilson senior a dodává: "Mathew udělal velmi pěkný výsledek a teším se, že oba jezdce uvidím velmi vysoko v pořadí v Británii,"
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?