Kris Meeke si již na Sanremu zajistil titul mezi jezdci, to ovšem neznamená, že by už v IRC při listopadovém finále ve Skotsku nebylo o co bojovat.
I když na druhé místo Jana Kopeckého z týmu Škoda Motorsport už Loix ani ustupující šampión, Vouilloz, nemohou dosáhnout, stále ještě není jasné, kdo z nich bude v letošním ročníku třetí. Belgičan Loix je před Francouzem Vouillozem o šest bodů a do konce šampionátu zbývá již jen jeden podnik. Obyčejně by Vouilloz měl spíše už jen teoretickou šanci, ale Freddy získal body již na sedmi podnicích, a tak se mu nejhorší výsledek bude škrtat. Budou to tak tři body z Rali Vinho Madeira, která se jela v srpnu. To v podstatě znamená, že odstup mezi týmovými kolegy z Kronosu jsou před závěrečným šotolinovým podnikem tři body. Vouilloz k tomu říká: „Teď, když už nemohu vyhrát titul, by podium nebylo špatné.“
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?