Kris Meeke si již na Sanremu zajistil titul mezi jezdci, to ovšem neznamená, že by už v IRC při listopadovém finále ve Skotsku nebylo o co bojovat.
I když na druhé místo Jana Kopeckého z týmu Škoda Motorsport už Loix ani ustupující šampión, Vouilloz, nemohou dosáhnout, stále ještě není jasné, kdo z nich bude v letošním ročníku třetí. Belgičan Loix je před Francouzem Vouillozem o šest bodů a do konce šampionátu zbývá již jen jeden podnik. Obyčejně by Vouilloz měl spíše už jen teoretickou šanci, ale Freddy získal body již na sedmi podnicích, a tak se mu nejhorší výsledek bude škrtat. Budou to tak tři body z Rali Vinho Madeira, která se jela v srpnu. To v podstatě znamená, že odstup mezi týmovými kolegy z Kronosu jsou před závěrečným šotolinovým podnikem tři body. Vouilloz k tomu říká: „Teď, když už nemohu vyhrát titul, by podium nebylo špatné.“
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?