Sportovní gesto ze strany Sebastiena Loeba. Francouz kolegovi poděkoval za to, že ho ve Španělsku nechal v klidu vyhrát a nijak s ním nesoupeřil.
Ještě před dvěma dny se Sebastien Loeb a Dani Sordo hecovali na špici španělské rally. Dělilo je jen pár vteřinek. Dani Sordo však k rozhodujícímu útoku na Seba Loeba nenasadil. Proč? Důvod je jednoduchý, Francouz ztrácel na Fina Hirvonena v průběžném pořadí jezdců a tímto výsledkem se mu manko podařilo snížit na pouhý bod. „Toto vítězství bylo nesmírně důležité k tomu, abych stáhl náskok Mikky. Ztrácel jsem pět bodů, teď už jen jeden. Před rally nám bylo jasné, že musíme získat o čtyři body více jak Mikko a já jsem věděl, že můžeme s Danim počítat. Je to perfektní rallyový jezdec a na konci soutěže akceptoval, že s námi nebude bojovat o vítězství. Vím, že to pro něj nebylo jednoduché, vždyť to byla jeho domácí soutěž. Děkuji mu!“ říká Sebastien Loeb.
Podle Loeba kolega Sordo dospěl, už je rychlý úplně všude...
V nadcházející sezoně už ale Loeb od svého kolegy žádné podobné dárky nemůže čekat. Sordo potřebuje bezpodmínečně zvítězit, aby si udržel svoje místo v kolotoči MS. Španěl doposavad získal už 13 druhých míst (!), ale vítězství pořád žádné. Loeb si je jistý, že se mu to v roce 2010 podaří: „Už ve Finsku byl opravdu rychlý. Příští rok bude rychlý úplně všude!“
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?