Sportovní gesto ze strany Sebastiena Loeba. Francouz kolegovi poděkoval za to, že ho ve Španělsku nechal v klidu vyhrát a nijak s ním nesoupeřil.
Ještě před dvěma dny se Sebastien Loeb a Dani Sordo hecovali na špici španělské rally. Dělilo je jen pár vteřinek. Dani Sordo však k rozhodujícímu útoku na Seba Loeba nenasadil. Proč? Důvod je jednoduchý, Francouz ztrácel na Fina Hirvonena v průběžném pořadí jezdců a tímto výsledkem se mu manko podařilo snížit na pouhý bod. „Toto vítězství bylo nesmírně důležité k tomu, abych stáhl náskok Mikky. Ztrácel jsem pět bodů, teď už jen jeden. Před rally nám bylo jasné, že musíme získat o čtyři body více jak Mikko a já jsem věděl, že můžeme s Danim počítat. Je to perfektní rallyový jezdec a na konci soutěže akceptoval, že s námi nebude bojovat o vítězství. Vím, že to pro něj nebylo jednoduché, vždyť to byla jeho domácí soutěž. Děkuji mu!“ říká Sebastien Loeb.
Podle Loeba kolega Sordo dospěl, už je rychlý úplně všude...
V nadcházející sezoně už ale Loeb od svého kolegy žádné podobné dárky nemůže čekat. Sordo potřebuje bezpodmínečně zvítězit, aby si udržel svoje místo v kolotoči MS. Španěl doposavad získal už 13 druhých míst (!), ale vítězství pořád žádné. Loeb si je jistý, že se mu to v roce 2010 podaří: „Už ve Finsku byl opravdu rychlý. Příští rok bude rychlý úplně všude!“
Před třemi měsíci se společnost AURES Holdings rozhodla po 76 letech transformovat tradiční značku Mototechna do nové podoby. V Praze v ulici Kolbenova otevřela první polistopadovou samostatnou pobočku a značce dala nejen novou podobu loga, ale výrazně posunula na novou úroveň nabídku aut i služeb. To se ukázalo jako dobrý tah, protože tím zacílila na náročnější klientelu. Potvrzuje to i rostoucí NPS (hodnocení úrovně služeb od zákazníků) a vysoké hodnocení na Googlu. Doposud byla Mototechna součástí nabídky všech poboček AURES Holdings v Česku a na Slovensku. Do tří let plánuje Mototechna rozšířit nabídku na 2 000 aut a otevřít další pobočky nejen v České republice, ale i na Slovensku a v Polsku.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.