Sportovní gesto ze strany Sebastiena Loeba. Francouz kolegovi poděkoval za to, že ho ve Španělsku nechal v klidu vyhrát a nijak s ním nesoupeřil.
Ještě před dvěma dny se Sebastien Loeb a Dani Sordo hecovali na špici španělské rally. Dělilo je jen pár vteřinek. Dani Sordo však k rozhodujícímu útoku na Seba Loeba nenasadil. Proč? Důvod je jednoduchý, Francouz ztrácel na Fina Hirvonena v průběžném pořadí jezdců a tímto výsledkem se mu manko podařilo snížit na pouhý bod. „Toto vítězství bylo nesmírně důležité k tomu, abych stáhl náskok Mikky. Ztrácel jsem pět bodů, teď už jen jeden. Před rally nám bylo jasné, že musíme získat o čtyři body více jak Mikko a já jsem věděl, že můžeme s Danim počítat. Je to perfektní rallyový jezdec a na konci soutěže akceptoval, že s námi nebude bojovat o vítězství. Vím, že to pro něj nebylo jednoduché, vždyť to byla jeho domácí soutěž. Děkuji mu!“ říká Sebastien Loeb.
Podle Loeba kolega Sordo dospěl, už je rychlý úplně všude...
V nadcházející sezoně už ale Loeb od svého kolegy žádné podobné dárky nemůže čekat. Sordo potřebuje bezpodmínečně zvítězit, aby si udržel svoje místo v kolotoči MS. Španěl doposavad získal už 13 druhých míst (!), ale vítězství pořád žádné. Loeb si je jistý, že se mu to v roce 2010 podaří: „Už ve Finsku byl opravdu rychlý. Příští rok bude rychlý úplně všude!“
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.
Každé vozidlo, se kterým vyrážíte na pozemní komunikace, musí mít sjednané alespoň nějaké pojištění. To se označuje jako povinné ručení a je klíčovou součástí odpovědného provozování motorového vozidla. Jeho sjednání je nejen zákonnou povinností, ale také ochranou před finančními následky potenciálních škod, proto si ho nezapomeňte sjednat a vybrat si nejen to nejvýhodnější, ale i nejlepší. Jak na to?