Kalendář příštího ročníku World Rally Championship by měl být schválen v pondělí na zasedání komise WRC v Paříži. Jednat by se mělo i o osudu Rally Bulgaria, zda bude či nebude zařazena do světového kalendáře.
Bulharská soutěž s centrem v malebném městě Borovec, se v letošním roce konala v červenci a byla poznamenána tragickou událostí. Při havárii posádky Brian Lavio – Flavio Guglielmini, (Peugeot 207 S2000) nepřežil co-driver švýcarského pilota následky nehody. Předseda komise WRC, Morrie Chandler k tomu řekl: "I přes tuto nešťastnou událost má Bulharská soutěž dobré vyhlídky na zařazení do kalendáře,"."Po zprávě od pozorovatelů jsme se vrátili zpět a položili organizátorům další otázky. Ti nám na ně bez problémů odpověděli a poté jsme si společně s promotérem šampionátu udělali obrázek o soutěži," doplnil Morrie Chandler. "Museli jsme uznat, že po celou dobu čtyř let dělali vše podle stanoveného plánu a splnili veškeré požadavky FIA, včetně zaplacení veškerých poplatků. Proto mají velice silnou pozici," uzavřel Chandler.Pokud se na zasedání rozhodne o zařazení Bulharské Rally, bude to znamenat vyřazení Rally Argentina i přes její obrovskou historii. "Pro příští rok zůstává Argentina jako první náhradník. Já jsem se zasazoval o zařazení této soutěže do kalendáře při nejbližší příležitosti a ještě jsem se nevzdal toho, aby byla součástí i v příštím roce," řekl Simon Long z ISC, promotéra šampionátu.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.