Včera večer představil Petter Solberg design své nové zbraně pro poslední dva letošní podniky WRC.
"Nyní je ještě C4 totálně bílá, ale příští týden ji grafici obblečou do této barvy, no není pěkná," říká na svých stránkách Petter Solberg
"Až teď jsem správně nažhavený" říká Solbeg a pokračuje: "Moc se těším do katalánska. Zde sice bude Loeb hodně rychlý, ale budeme se jej snažit prohnat,"
S tímto vozem pojede Solberg i ve Walesu: "Ve Walesu budeme bojovat o vítězství. Musím se na Wales pořádně připravit a zkoncentrovat," komentuje Solberg
Foto: www.pettersolberg.com
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?