Včera večer představil Petter Solberg design své nové zbraně pro poslední dva letošní podniky WRC.
"Nyní je ještě C4 totálně bílá, ale příští týden ji grafici obblečou do této barvy, no není pěkná," říká na svých stránkách Petter Solberg
"Až teď jsem správně nažhavený" říká Solbeg a pokračuje: "Moc se těším do katalánska. Zde sice bude Loeb hodně rychlý, ale budeme se jej snažit prohnat,"
S tímto vozem pojede Solberg i ve Walesu: "Ve Walesu budeme bojovat o vítězství. Musím se na Wales pořádně připravit a zkoncentrovat," komentuje Solberg
Foto: www.pettersolberg.com
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.