Dnes pořadatel zveřejnil startovní listinu dalšího podniku Rally de Asturias.
Jan Kopecký s Peterem Starým jsou na poslední chvíli mezi přihlášenými do dalšího podniku IRC, Rally de Asturias ve Španělsku.
Překvapivě ve startovní listině chybí Juho Hänninen, ale je to celkem pochopitelné, jelikož mu v IRC o nic nejde.
S dalšími mladoboleslavskými vozy startují Alberto Hevia, jeho Fabie je provozována v dílnách Piera Longiho. Dalš Fabii bude pilotovat Julien Maurin. Zatím můžeme jen spekulovat odkut to auto je, ale proslýchá se, že to bude vůz Rene Georges Rally Team.
Dalším pilotem, který promluví do nastavení Opelu Corsa S2000 bude Toni Gardemeister. Změna, plánovaná nastala v týmu Fiat. Jedničkou je stále Basso, ale týmová dvojka bude Mugiel Fuster.
Z český jezdců nechybí Antonín Tlusťák s Vlastou Dědicem a jejich C2 S1600, která je ve vedení ERC a může se posunout na bednu v absolutním pořadí IRC.
Celkem je do závodu přihlášených jen a pouze 36 posádek. Závod je čistě asfaltový a to by mělo hrát do karet Kopeckému. Nejen jeho počínání budeme sledovat.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?