Dnes pořadatel zveřejnil startovní listinu dalšího podniku Rally de Asturias.
Jan Kopecký s Peterem Starým jsou na poslední chvíli mezi přihlášenými do dalšího podniku IRC, Rally de Asturias ve Španělsku.
Překvapivě ve startovní listině chybí Juho Hänninen, ale je to celkem pochopitelné, jelikož mu v IRC o nic nejde.
S dalšími mladoboleslavskými vozy startují Alberto Hevia, jeho Fabie je provozována v dílnách Piera Longiho. Dalš Fabii bude pilotovat Julien Maurin. Zatím můžeme jen spekulovat odkut to auto je, ale proslýchá se, že to bude vůz Rene Georges Rally Team.
Dalším pilotem, který promluví do nastavení Opelu Corsa S2000 bude Toni Gardemeister. Změna, plánovaná nastala v týmu Fiat. Jedničkou je stále Basso, ale týmová dvojka bude Mugiel Fuster.
Z český jezdců nechybí Antonín Tlusťák s Vlastou Dědicem a jejich C2 S1600, která je ve vedení ERC a může se posunout na bednu v absolutním pořadí IRC.
Celkem je do závodu přihlášených jen a pouze 36 posádek. Závod je čistě asfaltový a to by mělo hrát do karet Kopeckému. Nejen jeho počínání budeme sledovat.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?