Ford i Citroën prodlužují smlouvy se svými jezdci. U továrních týmu příští rok tedy opět nebudou žádná volná místa.
Dobrá zpráva pro Daniho Sorda. Jak jeho šéf, Olivier Quesnel, ve Finsku již proklamoval, Citroën se bude v rally prezentovat i v letech 2010 a 2011. Quesnel také řekl, že stejně jako u Fordu bude i Citroën pokračovat v nezměněné sestavě. „Ještě to sice nemáme podepsáno, ale myslím, že s tím nebude problém,“ říká Francouz.To, že šéf Citroënu chce udržet Sebastiena Loeba, je jasné, ale jak se zdá, tak i o Daniho Sorda má zájem. Španěl také potvrdil, že již dostal od svého zaměstnavatele nabídku na prodloužení. Sice v době krize asi nemůže počítat s nějakým velkým zlepšením platu, ale aspoň se nebude muset strachovat o svou budoucnost.
26letý jezdec neustále čelí kritice, že ani ve své čtvrté sezoně s Citroënem zatím nedokázal zvítězit. Kritiky se mu již dostalo i od jeho dřívějšího mentora a krajana, Carlose Sainze. Ten o něm řekl, že je dobrým nosičem vody pro Loeba. Jeho letošní forma na asfaltech má však jasně vzestupnou tendenci. Šéf Quesnel však nevidí jediný důvod, proč by měl jeho tým měnit sestavu. Nejisté tak zůstává, co Quesnel zamýšlí s jeho chráněncem, Sebastienem Ogierem. Nabídka pro Sorda je špatnou zprávou pro Pettera Solberga, ten však již dříve řekl, že shání peníze na druhou sezonu jako privátní jezdec.
Před třemi měsíci se společnost AURES Holdings rozhodla po 76 letech transformovat tradiční značku Mototechna do nové podoby. V Praze v ulici Kolbenova otevřela první polistopadovou samostatnou pobočku a značce dala nejen novou podobu loga, ale výrazně posunula na novou úroveň nabídku aut i služeb. To se ukázalo jako dobrý tah, protože tím zacílila na náročnější klientelu. Potvrzuje to i rostoucí NPS (hodnocení úrovně služeb od zákazníků) a vysoké hodnocení na Googlu. Doposud byla Mototechna součástí nabídky všech poboček AURES Holdings v Česku a na Slovensku. Do tří let plánuje Mototechna rozšířit nabídku na 2 000 aut a otevřít další pobočky nejen v České republice, ale i na Slovensku a v Polsku.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.