Ford i Citroën prodlužují smlouvy se svými jezdci. U továrních týmu příští rok tedy opět nebudou žádná volná místa.
Dobrá zpráva pro Daniho Sorda. Jak jeho šéf, Olivier Quesnel, ve Finsku již proklamoval, Citroën se bude v rally prezentovat i v letech 2010 a 2011. Quesnel také řekl, že stejně jako u Fordu bude i Citroën pokračovat v nezměněné sestavě. „Ještě to sice nemáme podepsáno, ale myslím, že s tím nebude problém,“ říká Francouz.To, že šéf Citroënu chce udržet Sebastiena Loeba, je jasné, ale jak se zdá, tak i o Daniho Sorda má zájem. Španěl také potvrdil, že již dostal od svého zaměstnavatele nabídku na prodloužení. Sice v době krize asi nemůže počítat s nějakým velkým zlepšením platu, ale aspoň se nebude muset strachovat o svou budoucnost.
26letý jezdec neustále čelí kritice, že ani ve své čtvrté sezoně s Citroënem zatím nedokázal zvítězit. Kritiky se mu již dostalo i od jeho dřívějšího mentora a krajana, Carlose Sainze. Ten o něm řekl, že je dobrým nosičem vody pro Loeba. Jeho letošní forma na asfaltech má však jasně vzestupnou tendenci. Šéf Quesnel však nevidí jediný důvod, proč by měl jeho tým měnit sestavu. Nejisté tak zůstává, co Quesnel zamýšlí s jeho chráněncem, Sebastienem Ogierem. Nabídka pro Sorda je špatnou zprávou pro Pettera Solberga, ten však již dříve řekl, že shání peníze na druhou sezonu jako privátní jezdec.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.