V zozname prihlásených na tohtoročný Rajd Rzeszowski figuruje slovenský FIAT RUFA Rally Team s posádkou Grzyb – Mazur s vozidlom Fiat Grande Punto S2000, najnovšie správy z tímu však hovoria o prezbrojení na Peugeot 207 S2000
Po minuloročnom víťazstve je slovenský FIAT RUFA Rally Team jedným z adeptov na víťazstvo v rámci Rajdu Rzeszowskeho. Výhodu domáceho prostredia potvrdila už v minulom roku posádka Grzegorz Grzyb – Przemyslav Mazur, keď v kvalitnej konkurencii zvíťazila.
V tejto sezóne sa Rajd Rzeszowski okrem majstrovstiev Poľska započítava aj do Mediaracing Majstrovstiev Slovenska v rally 2009. Navyše tu v rámci slovenského šampionátu budú mať možnosť prítomné posádky získať dvojnásobný počet bodov, keďže každý deň súťaže bude vyhodnotený samostatne.
S akými pocitmi prijal správu o zmene techniky jazdec, Grzegorz Grzyb ? „S vozidlom Peugeot 207 S2000 som mal doteraz možnosť urobiť len pár kilometrov, ale verím že si naň veľmi rýchle zvyknem. Peugeot 207 S2000 je podstatne lepšie vozidlo ako Fiat Grande Punto S2000 s ktorým sme doteraz štartovali a veľmi sa na štart s ním teším. Na Rajde Rzeszowskom sa v tomto roku stretla veľmi silná konkurencia, je prihlásených osem vozidiel špecifikácie S2000. Veľmi sa na túto súťaž teším. Radi by sme zajazdili čo najlepšie. Držte nám palce.“
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?