Šéf Citroen Racing Olivier Quesnel stále věří, že jeho jezdec Sebastien Loeb získá v letošním roce šestý titul mistra světa. Ale předpokládá, že se bude rozhodovat mezi ním a Hirvonenem až v poslední soutěži ve Walesu.
Po Loebově havárii v páteční etapě Polské rally, jezdec v následujících dvou dnech bojoval o zisk nějakého bodíku s velkou ztrátou a soutěž nakonec dokončil na sedmém místě. Podruhé tak nechal zvítězit svého konkurenta Hirvonena, který se tímto vítězstvím dostal o jeden bod do čela šampionátu.
Po uplynulém víkendu, po kterém mají jezdci před sebou čtyři poslední podniky Quesnel prohlásil, že zisk titulu bude velmi obtížné získat, ale že tomu stále věří: "O zisku titulu Sebastiena Loeba jsem upřímě přesvědčen, protože Sebastien je pětinásobný šampión, získal 52 vítězství a je mentálně velmi silný," řekl. "Jsem si docela jist, že tato havárie nebyla jeho chyba. Ve Finsku by to měla pro každého být užasná rally, to samé platí o Austrálii a Španělsko by mělo více vyhovovat nám. Jsem si docela jist, že při poslední soutěži ve Walesu bude Sebastien k titulu velmi blízko," doplnil Olivier Quesnel.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?