Šéf Citroen Racing Olivier Quesnel stále věří, že jeho jezdec Sebastien Loeb získá v letošním roce šestý titul mistra světa. Ale předpokládá, že se bude rozhodovat mezi ním a Hirvonenem až v poslední soutěži ve Walesu.
Po Loebově havárii v páteční etapě Polské rally, jezdec v následujících dvou dnech bojoval o zisk nějakého bodíku s velkou ztrátou a soutěž nakonec dokončil na sedmém místě. Podruhé tak nechal zvítězit svého konkurenta Hirvonena, který se tímto vítězstvím dostal o jeden bod do čela šampionátu.
Po uplynulém víkendu, po kterém mají jezdci před sebou čtyři poslední podniky Quesnel prohlásil, že zisk titulu bude velmi obtížné získat, ale že tomu stále věří: "O zisku titulu Sebastiena Loeba jsem upřímě přesvědčen, protože Sebastien je pětinásobný šampión, získal 52 vítězství a je mentálně velmi silný," řekl. "Jsem si docela jist, že tato havárie nebyla jeho chyba. Ve Finsku by to měla pro každého být užasná rally, to samé platí o Austrálii a Španělsko by mělo více vyhovovat nám. Jsem si docela jist, že při poslední soutěži ve Walesu bude Sebastien k titulu velmi blízko," doplnil Olivier Quesnel.
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.