Croatia Delta Rally: Tlusťák první ve třídě A6

Fontana, Corrado
Fontana, Corrado, foto: www.barum.rally.cz
Josef Janoušek 28. května 2009 20:50
Sdílej:

Dvěma měřenými testy byl dnes v podvečer zahájen třetí podnik FIA Europen Rally Championship, Croatia Delta Rally v Záhřebu.

Dnes na jezdce čekali dva průjezdy rychlostní zkoušky Pila o celkové délce 50,52km. V nejlepším světle se zatím prezentují jezdci na vozech Peugeot 207 S2000, na prvních šesti místech figuruje hned pět těchto speciálů. Vedení se ujal Corrado Fontana před Lucou Bettim a Krumem Dončevem. Pátý je vedoucí muž ME Michal Solowow a na místě pátém narušil hegemonii Peugeotů domácí Juraj Šebalj s Lancerem deváté evoluce. Elitní šestici uzavírá první z jezdců Pirelli Star Driver Davide di Benedeto, také jedoucí s Peugeotem. Na startu jsou i dva naši jezdci Jan Černý a Antonín Tlusťák. Prvně jmenovaný figuruje po dvou RZ na dvanáctém místě o 1,4s před Antonínem Tlusťákem, který vede klasifikaci dvoukolek ve třídě A6.Dnešní etapa byla pro jezdce rozjezdová, zítřejší bude o hodně náročnější.  Čeká na ně více jak 120km rychlostních zkoušek i s dvojím průjezdem nejdelšího testu Budinjak měřícího bez mála 33km.Croatia Delta Rally Po RZ 21. Fontana Corrado / Cassina Carlo  Peugeot 207 S2000  00:31:22.4 2. Betti Luca / Bernacchini Giovanni  Peugeot 207 S2000  +04.8  3. Donchev Krum / Yordanov Petar  Peugeot 207 +15.3 4. Solowow Michal / Baran Maciej  Peugeot 207 S2000  +29.9 5. Šebalj Juraj / Klinc Toni  Mitsubishi Lancer Evo IX  +50.36. Di Benedetto Davide / Arena Nicola  Peugeot 207 S2000  +58.47. TorlascoAndrea / Capolongo Piercarlo  Renault Clio R3  +1:20.4 8. Porcişteanu Valentin / Dobre Dan  Mitsubishi Lancer Evo IX  +1:21.19 9. Lavio Brian / Parodi Luca  Peugeot 207 S2000  +1:34.3 10. Cavigioli Marco / Cantoni Enrico  Fiat Grande Punto S2000  +1:39.512. Černý Jan / Kohout Pavel  Subaru Impreza STI  +1:59.5 13. Tlust'ák Antonĺn / Škaloud Jan  Citroën C2 S1600 +2:00.9

Témata:
Stalo se
Novinky ze světa EV
Namísto hatchbacku už spíše crossover.

Škoda Favorit se vrací. Jako povedený elektrický crossover. Retro design míří do budoucnosti

Škoda Auto představila futuristickou vizi legendárního modelu Favorit. Kultovní hatchback z konce osmdesátých let se v nové studii mění na elektrický crossover, který spojuje retro prvky s aktuálními designovými trendy. Projekt vznikl z iniciativy designérů Ljudmila Slavova a Davida Stingla.

Novinky ze světa EV
Nissan Micra (2025)

Nový Nissan Micra? Zmatený klon Renaultu 5, který propadl v designu i smyslu

Nissan se s novou Microu vydal cestou nejmenšího odporu – převzal Renault 5 E-Tech a přemaloval ho. Výsledek? Elektromobil bez vlastní identity, který selhává v designu i konkurenceschopnosti. Japonci vsadili na špatného koně a přidali vlastní chyby.

Zajímavosti
on-line prodej

Kupujete ojeté auto? Těmto 7 pastem se vyhněte, jinak zapláčete

Ročně se v Česku prodá na 650 000 ojetých aut. Může se proto zdát, že koupit si ojeté auto není žádný problém. Velký výběr ovšem ještě není zárukou kvality. Nemalé množství prodávaných ojetin skrývá před kupujícím svou historii. K tomu, aby se nechali vlákat do pasti, napomáhá i řada častých chyb, které zájemci při výběru vozu dělají. Které to jsou a čemu se vyhnout? 

Zajímavosti
Ochrana motorky při pádu: Proč jsou chrániče páček nezbytnou výbavou nejen pro offroad

Ochrana motorky při pádu: Proč jsou chrániče páček nezbytnou výbavou nejen pro offroad

Každý motorkář, ať už jezdí po městě, okreskách nebo v lehkém terénu, ví, jak snadno může dojít k nečekanému pádu. Někdy stačí kluzká vozovka, jinak postavený stojan nebo prosté zaváhání při manipulaci na místě. A právě v těchto situacích často dochází k poškození některé z nejcitlivějších částí – ovládacích páček.