Šéf Citroënu Oliview Quesnel řekl, že francouzský tým akceptuje penalizaci, kterou dostala jejich posádka Loeb/Elena na Rally d'Italia Sardinia.
Loeb obdržel penalizaci dvě minuty poté, co stewardi FIA zjistili, že si jeho navigátor Daniel Elena odpoutal pásy v době, kdy byla jejich C4 WRC ještě v pohybu. Udělal tak, aby mohl rychleji začít s výměnou poškozeného kola. Dvouminutová penalizace posádku srazila ze třetího místa výsledkové listiny až na čtvrté za Pettera Solberga, ale Quesnel řekl, že tým toto rozhodnutí akceptuje. „Komisaři usoudili, že Daniel si odepnul pásy ještě před tím, než vůz na trati RZ11 zastavil. Říkají však, že to nebylo nijak nebezpečné, protože vůz jel pomalu. My toto rozhodnutí však akceptujeme,“ říká Quesnel.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?