Šéf Citroënu Oliview Quesnel řekl, že francouzský tým akceptuje penalizaci, kterou dostala jejich posádka Loeb/Elena na Rally d'Italia Sardinia.
Loeb obdržel penalizaci dvě minuty poté, co stewardi FIA zjistili, že si jeho navigátor Daniel Elena odpoutal pásy v době, kdy byla jejich C4 WRC ještě v pohybu. Udělal tak, aby mohl rychleji začít s výměnou poškozeného kola. Dvouminutová penalizace posádku srazila ze třetího místa výsledkové listiny až na čtvrté za Pettera Solberga, ale Quesnel řekl, že tým toto rozhodnutí akceptuje. „Komisaři usoudili, že Daniel si odepnul pásy ještě před tím, než vůz na trati RZ11 zastavil. Říkají však, že to nebylo nijak nebezpečné, protože vůz jel pomalu. My toto rozhodnutí však akceptujeme,“ říká Quesnel.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?