Citroën penalizaci ze Sardinie akceptuje

Loeb, Sébastien
Loeb, Sébastien, foto: Citroën Sport
iM2 25. května 2009 13:28
Sdílej:

Šéf Citroënu Oliview Quesnel řekl, že francouzský tým akceptuje penalizaci, kterou dostala jejich posádka Loeb/Elena na Rally d'Italia Sardinia.

Loeb obdržel penalizaci dvě minuty poté, co stewardi FIA zjistili, že si jeho navigátor Daniel Elena odpoutal pásy v době, kdy byla jejich C4 WRC ještě v pohybu. Udělal tak, aby mohl rychleji začít s výměnou poškozeného kola. Dvouminutová penalizace posádku srazila ze třetího místa výsledkové listiny až na čtvrté za Pettera Solberga, ale Quesnel řekl, že tým toto rozhodnutí akceptuje. „Komisaři usoudili, že Daniel si odepnul pásy ještě před tím, než vůz na trati RZ11 zastavil. Říkají však, že to nebylo nijak nebezpečné, protože vůz jel pomalu. My toto rozhodnutí však akceptujeme,“ říká Quesnel.

Stalo se
Testy aut
Toyota ProAce Verso

Test ojetiny: Toyota ProAce Verso VIP – univerzální praktik s bohatou výbavou

Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?

Novinky ze světa EV
Koncept vozu Tesla Model 3+

Tesla vytře evropským automobilkám zrak. Představí Model 3+ s dojezdem až 800 km

Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.

Testy aut
DS 7 PHEV 300 AWD Edition France

DS 7 PHEV 300 AWD Edition France – šmrncovní plug-in hybrid za zvýhodněnou cenu

Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?