Stejně jako v loňském roce budou moci děti vytvořit design Peugeotu 207 S2000, s kterým se Freddy Loix zúčastní domácí Ypres Westhoek Rally.
Peugeot sport Belgie-Luxemburg opět vyhlásil soutěž dětí od 8 – 12 let, kteří můžou zasílat své návrhy desingu až do půl noci 27. Května. Nejlepší dva vybrané návrhy pak budou tvořit design vozu Freddyho Loixe na zmiňované soutěži, každý z jedné strany vozu. Na nejlepší dva malé designéry a jejich rodiny pak čeká odměna v podobě účasti na Ypres rally v zázemí týmu. V loňském roce se soutěž setkala s velkým ohlasem a pořadateli přišlo 754 návrhů. Veškeré informace o soutěži můžete zjistit na www.peugeotrally.be.
Takto vypadal Peugeot 207 S2000 v loňském roce
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?