Ještě před startem soutěže šampionátu WRC v Itálii si posádka továrního týmu Citroën WRT Dani Sordo a Marc Marti odskočí do Španělska, kde budou startovat jako předjezdci s C4 WRC na Rallye Cantabria.
Španělé nemusí domácím fanouškům nic dokazovat, protože o jejich rychlosti na asfaltu není pochyb, proto pojedou jako předjezdci se startovním číslem 0. Soutěž obsahuje celkem 8 měřených testů a počet ostrých kilometrů je 165,58 km. Posádka bere soutěž jako testovací a proto se rozhodli startovat jako předjezdci. Soutěž bude pro Sorda nová, a tak se uvidí, jak se s ní vyrovná.„Nás start bereme jako zábavu. Já i Marc známe tento region velmi dobře. Právě zde jsem odjel svoje první kilometry se závodním vozem. Už jsem se také této soutěže v minulosti zúčastnil, takže tratě trošku znám. V letech 2002 a 2003 jsem získal dva tituly Cantabrian Rally Championship,“ připomíná Dani.„Během víkendu se vrátím ke svým kořenům hned z několika úhlů pohledu. Jsem také moc rád, že svoji přítomností pomohu divákům ke speciálnímu zážitku. Je to také cesta, jak poděkovat všem, kteří mě podporovali v mé dosavadní kariéře,“ zakončuje druhý muž průběžného pořadí.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.