Ještě před startem soutěže šampionátu WRC v Itálii si posádka továrního týmu Citroën WRT Dani Sordo a Marc Marti odskočí do Španělska, kde budou startovat jako předjezdci s C4 WRC na Rallye Cantabria.
Španělé nemusí domácím fanouškům nic dokazovat, protože o jejich rychlosti na asfaltu není pochyb, proto pojedou jako předjezdci se startovním číslem 0. Soutěž obsahuje celkem 8 měřených testů a počet ostrých kilometrů je 165,58 km. Posádka bere soutěž jako testovací a proto se rozhodli startovat jako předjezdci. Soutěž bude pro Sorda nová, a tak se uvidí, jak se s ní vyrovná.„Nás start bereme jako zábavu. Já i Marc známe tento region velmi dobře. Právě zde jsem odjel svoje první kilometry se závodním vozem. Už jsem se také této soutěže v minulosti zúčastnil, takže tratě trošku znám. V letech 2002 a 2003 jsem získal dva tituly Cantabrian Rally Championship,“ připomíná Dani.„Během víkendu se vrátím ke svým kořenům hned z několika úhlů pohledu. Jsem také moc rád, že svoji přítomností pomohu divákům ke speciálnímu zážitku. Je to také cesta, jak poděkovat všem, kteří mě podporovali v mé dosavadní kariéře,“ zakončuje druhý muž průběžného pořadí.
Před třemi měsíci se společnost AURES Holdings rozhodla po 76 letech transformovat tradiční značku Mototechna do nové podoby. V Praze v ulici Kolbenova otevřela první polistopadovou samostatnou pobočku a značce dala nejen novou podobu loga, ale výrazně posunula na novou úroveň nabídku aut i služeb. To se ukázalo jako dobrý tah, protože tím zacílila na náročnější klientelu. Potvrzuje to i rostoucí NPS (hodnocení úrovně služeb od zákazníků) a vysoké hodnocení na Googlu. Doposud byla Mototechna součástí nabídky všech poboček AURES Holdings v Česku a na Slovensku. Do tří let plánuje Mototechna rozšířit nabídku na 2 000 aut a otevřít další pobočky nejen v České republice, ale i na Slovensku a v Polsku.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.