Vzpomínáte si ještě na konec minulého roku, po fantastické první etapě ve Walesu nikdo nepochyboval, že Sébastien Ogier odjede celou letošní sezonu. Jenže letos mladý Francouz nikterak nezazářil a má zatím jistých pouze prvních šest soutěží. Uvidíme ho i v druhé půlce sezony?
Jezdec juniorského týmu Citroënu Sébastien Ogier neměl svůj start ve WRC zrovna nejjednodušší. Po vítězství v juniorském mistrovství v minulém roce dostal příležitost v Juniorském týmu francouzské značky. Jenže během prvních čtyř rally v letošním roce udělal Ogier čtyři jezdecké chyby.I přesto by mohl jeho program v letošní sezoně pokračovat. Na začátku bylo oznámeno šest startů s C4 WRC. To znamená, že po rally na Sardinii nemá Sébastien nic jistého. Další starty by ale mohly přece jen být. Nezáleží totiž pouze na výsledcích, ale také na financích.V Argentině dojel sedmý, což trošku potěšilo i šéfa Citroënu Oliviera Quesnela: „Dělal přesně to, co se od něj žádalo. Už je to ale pryč, pokud to takhle půjde dále, tak je vše v pořádku. Do Austrálie určitě nepojede, to je moc drahé. Ještě musíme sehnat nějaké peníze. To je ale moje práce, ne jeho,“ zakončil šéf Citroënu.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?