Raimund Baumschlager získal způsobem start cíl první vítězství v Rakouském šampionátu pro Škodu Fabia S2000. Při víkendové Bosch Super Plus Rally dokázal jezdec BRR Teamu zvítězit v deseti z celkového počtu třinácti RZ.
Jeho největší soupeř Andreas Waldherr měl tentokrát smůlu, pár kilometrů před cílem ho zradila elektronika jeho VW Polo S2000 a z druhého místa musel odstoupit. To nakonec spadlo do klína Waldemaru Benediktovi s Peugeotem 207 S2000. Velké překvapení bylo třetí místo, na kterém dokončil soutěž mladý talent Patrik Winter s Mitsubishi Lancer Evo IX.
"Byl to velmi tvrdý souboj s Andim, škoda, že nakonec soutěž nedokončil. Škoda Fabia splňuje očekávání a já bych za to chtěl poděkovat celému týmu. Velký dík patří take pneumatikám Pirelli. Také bych chtěl pogratulovat Patricku Winterovi, který jel fantastickou soutěž. Tento mladík prokázal velký talent, který doufám bude bude rozpoznán a získá si podporu," zhodnotil soutěž Raimund Baumschlager.
Bosch Super plus Rallye
1. Baumschlager - Zeltner (Skoda Fabia S2000) 1:39:23,9 2. Benedict - Hellinger (Peugeot S2000) +3:25,6 3. Winter - Schwarzmayr (Mitsubishi Evo IX) +3:31,94. Saibel - Weissengruber (Mistubishi Evo IX) +3:39,25. Stengg - Klinger (Subaru Impreza) +4:29,3
Před třemi měsíci se společnost AURES Holdings rozhodla po 76 letech transformovat tradiční značku Mototechna do nové podoby. V Praze v ulici Kolbenova otevřela první polistopadovou samostatnou pobočku a značce dala nejen novou podobu loga, ale výrazně posunula na novou úroveň nabídku aut i služeb. To se ukázalo jako dobrý tah, protože tím zacílila na náročnější klientelu. Potvrzuje to i rostoucí NPS (hodnocení úrovně služeb od zákazníků) a vysoké hodnocení na Googlu. Doposud byla Mototechna součástí nabídky všech poboček AURES Holdings v Česku a na Slovensku. Do tří let plánuje Mototechna rozšířit nabídku na 2 000 aut a otevřít další pobočky nejen v České republice, ale i na Slovensku a v Polsku.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.