Raimund Baumschlager získal způsobem start cíl první vítězství v Rakouském šampionátu pro Škodu Fabia S2000. Při víkendové Bosch Super Plus Rally dokázal jezdec BRR Teamu zvítězit v deseti z celkového počtu třinácti RZ.
Jeho největší soupeř Andreas Waldherr měl tentokrát smůlu, pár kilometrů před cílem ho zradila elektronika jeho VW Polo S2000 a z druhého místa musel odstoupit. To nakonec spadlo do klína Waldemaru Benediktovi s Peugeotem 207 S2000. Velké překvapení bylo třetí místo, na kterém dokončil soutěž mladý talent Patrik Winter s Mitsubishi Lancer Evo IX.
"Byl to velmi tvrdý souboj s Andim, škoda, že nakonec soutěž nedokončil. Škoda Fabia splňuje očekávání a já bych za to chtěl poděkovat celému týmu. Velký dík patří take pneumatikám Pirelli. Také bych chtěl pogratulovat Patricku Winterovi, který jel fantastickou soutěž. Tento mladík prokázal velký talent, který doufám bude bude rozpoznán a získá si podporu," zhodnotil soutěž Raimund Baumschlager.
Bosch Super plus Rallye
1. Baumschlager - Zeltner (Skoda Fabia S2000) 1:39:23,9 2. Benedict - Hellinger (Peugeot S2000) +3:25,6 3. Winter - Schwarzmayr (Mitsubishi Evo IX) +3:31,94. Saibel - Weissengruber (Mistubishi Evo IX) +3:39,25. Stengg - Klinger (Subaru Impreza) +4:29,3
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.