Všichni tři jezdci týmu se cíle v Portugalsku nedočkali. Týmový šéf Olivier Quesnel by chtěl zlepšení. Podobná situace byla i na Kypru. Tým tak ze dvou posledních rally veze nula bodů.
Pro Citroën Junior Team dopadl víkend v Portugalsku všelijak, jen ne úspěšně. Na první sobotní RZ vypadl Sebastien Ogier, který musel vzdát kvůli prasklé tyči řízení. Z tohoto výpadku profitoval mladý Rus Novikov, který se posunul na šestou příčku. Jenže ještě v průběhu sobotního rána ji ztratil, protože nabral velkou časovou ztrátu kvůli defektu. Na první dopolední měřené zkoušce pak udělal Evgenyi chybu a bylo po nadějích.Před startem předposledního měřeného testu vše ještě zachraňoval alespoň Rautenbach. Jenže ten se dostal s vozem mimo trať a od rozžhaveného výfukového potrubí se vznítila suchá tráva pod jeho strojem. Conrad se sice snažil vůz uhasit, ale nakonec C4 WRC lehla popelem.
Týmový šéf Olivier Quesnel byl pochopitelně zklamán. Zvláště ho pak mrzel konec Rautenbacha tak krátce před cílem. „Z nehody Conrada jsem opravdu zklamán. Ale co můžeme dělat? Z auta zbyl pouze šrot, naštěstí jsou alespoň oba členové posádky bez zranění,“ hledá pozitiva Quesnel.
Ale nebyla to jen Rautenbachova bouračka, kvůli které je Quesnel smutný: „Chápu, že je ten tým ještě mladý, ale jednoduše dělají moc chyb. Od začátku sezony jsme řešili již hodně problémů, doufám, že na další rally se to zlepší.“
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?