Všichni tři jezdci týmu se cíle v Portugalsku nedočkali. Týmový šéf Olivier Quesnel by chtěl zlepšení. Podobná situace byla i na Kypru. Tým tak ze dvou posledních rally veze nula bodů.
Pro Citroën Junior Team dopadl víkend v Portugalsku všelijak, jen ne úspěšně. Na první sobotní RZ vypadl Sebastien Ogier, který musel vzdát kvůli prasklé tyči řízení. Z tohoto výpadku profitoval mladý Rus Novikov, který se posunul na šestou příčku. Jenže ještě v průběhu sobotního rána ji ztratil, protože nabral velkou časovou ztrátu kvůli defektu. Na první dopolední měřené zkoušce pak udělal Evgenyi chybu a bylo po nadějích.Před startem předposledního měřeného testu vše ještě zachraňoval alespoň Rautenbach. Jenže ten se dostal s vozem mimo trať a od rozžhaveného výfukového potrubí se vznítila suchá tráva pod jeho strojem. Conrad se sice snažil vůz uhasit, ale nakonec C4 WRC lehla popelem.
Týmový šéf Olivier Quesnel byl pochopitelně zklamán. Zvláště ho pak mrzel konec Rautenbacha tak krátce před cílem. „Z nehody Conrada jsem opravdu zklamán. Ale co můžeme dělat? Z auta zbyl pouze šrot, naštěstí jsou alespoň oba členové posádky bez zranění,“ hledá pozitiva Quesnel.
Ale nebyla to jen Rautenbachova bouračka, kvůli které je Quesnel smutný: „Chápu, že je ten tým ještě mladý, ale jednoduše dělají moc chyb. Od začátku sezony jsme řešili již hodně problémů, doufám, že na další rally se to zlepší.“
Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.
Každé vozidlo, se kterým vyrážíte na pozemní komunikace, musí mít sjednané alespoň nějaké pojištění. To se označuje jako povinné ručení a je klíčovou součástí odpovědného provozování motorového vozidla. Jeho sjednání je nejen zákonnou povinností, ale také ochranou před finančními následky potenciálních škod, proto si ho nezapomeňte sjednat a vybrat si nejen to nejvýhodnější, ale i nejlepší. Jak na to?
Jako žena motoristického novináře jsem si na místě spolujezdce vyslechla už nespočet monologů svého muže, když si nahlas komentoval výhody nebo naopak nedostatky jednotlivých vozů. Takový pohled na auto já bohužel nemám, takže nedokážu říct, kolik má pod kapotou koní nebo o jaký typ hybridu se jedná, ale mám mnoho svých postřehů, které jsem za dobu používání této krásné DS3 vypozorovala. Bude to tedy poněkud netradiční recenze.