Sebastien Loeb míří do Portugalska jako favorit a brousí si zuby na letošní již čtvrtou výhru v řadě.
Nejprve v deštivém Irsku, poté v zasněženém Norsku a nakonec v náročné soutěži na Kypru. Na všech třech letošních soutěžích si Sebastien Loeb připsal nejvyšší možná počet bodů a jasně vede tabulku průběžného pořadí. Do Portugalska tedy míří jako hlavní favorit, i když na šotolině se daří i Fordům v čele s Hirvonenem.
"Naše auto je konkurenceschopné na všech možných površích. Sezona začala třemi dost specifickými soutěžemi a teď v Portugalsku nás čeká první klasický závod. Navíc já jdu do každé rally s tím, že beru jen a pouze vítězství. Zkusíme zatlačit již od samotného začátku a uvidíme, jak to půjde. Papírově jsme schopni vyhrát všechny závody v sezoně, ale je fakt, že dvanáct soutěží je velký počet. Nicméně loni jsme z patnácti soutěží vyhráli jedenáctkrát, tak že nic není nemožné. V této chvíli ale na takovéto věci nemyslím a mým hlavním cílem je obhajoba titulu," zdůrazňuje Loeb.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?