Petter Solberg obdržel od Citroënu nový motor pro svoji Xsaru WRC a začal s přípravami na Kypr. Na této soutěži nebere horší než pátou příčku.
Petter Solberg se nachází před druhou rally, ve které bude startovat jako soukromník. Představí se tak v roli jezdce i šéfa týmu. O nadcházejícím víkendu se představí Petter Solberg World Rally Team na svém druhém závodě s tři roky starou Xsarou WRC. Před domácím publikem získal tento oblíbený seveřan šestou příčku. Tu se teď pokusí vylepšit, protože jeho cílem je nejlepší pětka. „Citroën mi dodal nový motor. K tomu nasadíme nové tlumiče značky Reiger. Proto si myslím, že na Kypru budeme mít větší šance na to, abychom se zapojili do boje o vyšší příčky. V týdnech po Norsku jsme náš výkon důkladně zanalyzovali a také se připravovali na pokračování MS. To je důvod, proč věřím tomu, že budeme lepší. Pochopitelně jsem také trénoval svaly,“ popisuje Petter. Petter moc dobře ví, jak být na Kypru rychlý, v roce 2003 zde vyhrál. V dalších letech (2004, 2005 a 2006) se už ale vítěz jmenoval pouze Sébastien Loeb. Rok 2006 byl až do letošního roku posledním rokem, kdy jsme mohli spatřit speciály WRC na tomto rozděleném ostrově.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?