Petter Solberg obdržel od Citroënu nový motor pro svoji Xsaru WRC a začal s přípravami na Kypr. Na této soutěži nebere horší než pátou příčku.
Petter Solberg se nachází před druhou rally, ve které bude startovat jako soukromník. Představí se tak v roli jezdce i šéfa týmu. O nadcházejícím víkendu se představí Petter Solberg World Rally Team na svém druhém závodě s tři roky starou Xsarou WRC. Před domácím publikem získal tento oblíbený seveřan šestou příčku. Tu se teď pokusí vylepšit, protože jeho cílem je nejlepší pětka. „Citroën mi dodal nový motor. K tomu nasadíme nové tlumiče značky Reiger. Proto si myslím, že na Kypru budeme mít větší šance na to, abychom se zapojili do boje o vyšší příčky. V týdnech po Norsku jsme náš výkon důkladně zanalyzovali a také se připravovali na pokračování MS. To je důvod, proč věřím tomu, že budeme lepší. Pochopitelně jsem také trénoval svaly,“ popisuje Petter. Petter moc dobře ví, jak být na Kypru rychlý, v roce 2003 zde vyhrál. V dalších letech (2004, 2005 a 2006) se už ale vítěz jmenoval pouze Sébastien Loeb. Rok 2006 byl až do letošního roku posledním rokem, kdy jsme mohli spatřit speciály WRC na tomto rozděleném ostrově.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?