Nor Petter Solberg bude startovat na Kypru s Citroenem Xsara WRC. Tým udělal několik změn, pomohou mu k lepšímu umístění?
Už v Norsku se objevila porucha motoru, která sice naznamenala odstoupení, ale nepustila posádku k lepšímu výkonu. Původní motor spotřeboval více než lit oleje denně, což je hodně. Proto se tým rozhodl motor vyměnit. Petter navázal spolupráci se sportovním oddělením Citroenu. Odměnou mu je úplně nový motor pro jeho Xsaru.
Další změnou na voze je osazení nových tlumičů firmy Rieger. Motor i tlumiče se musí otestovat. Tým naplánoval jeden a půl dne testů před Kyprem.
Solberg chce absolvovat soutěž bez problémů a hlavně chce zaútočit na lepší pozice než v Norsku. "Zatím to nebude na vítězství, ale třetí nebo čtvrté místo by bylo úspěchem," říká Petter Solberg.
Z neoficiálních zdrojů se proslýchá, že svými výsledky chce zaujmout Citroen. Má totiž políčeno na C4 WRC.
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.