Nor Petter Solberg bude startovat na Kypru s Citroenem Xsara WRC. Tým udělal několik změn, pomohou mu k lepšímu umístění?
Už v Norsku se objevila porucha motoru, která sice naznamenala odstoupení, ale nepustila posádku k lepšímu výkonu. Původní motor spotřeboval více než lit oleje denně, což je hodně. Proto se tým rozhodl motor vyměnit. Petter navázal spolupráci se sportovním oddělením Citroenu. Odměnou mu je úplně nový motor pro jeho Xsaru.
Další změnou na voze je osazení nových tlumičů firmy Rieger. Motor i tlumiče se musí otestovat. Tým naplánoval jeden a půl dne testů před Kyprem.
Solberg chce absolvovat soutěž bez problémů a hlavně chce zaútočit na lepší pozice než v Norsku. "Zatím to nebude na vítězství, ale třetí nebo čtvrté místo by bylo úspěchem," říká Petter Solberg.
Z neoficiálních zdrojů se proslýchá, že svými výsledky chce zaujmout Citroen. Má totiž políčeno na C4 WRC.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?