Před ním se bojovalo o vítězství, za ním zase o čtvrté místo. Kvůli nedostižné ztrátě, ale také velkému náskoku si mohl jet Jari-Matti Latvala vcelku poklidnou jízdu.
"Abych byl upřímný, moc radost z toho nemám, spíše jsem zklamaný. Do Norska jsem totiž jel s tím, že zde budu bojovat o nejvyšší metu. Hodně času jsme ztratili v pátek, a to jak dopoledne, tak i odpoledne. Byl to jednoduše náročný start do sezony, podobně jak loni," prohlásil Latvala. V Irsku si totiž nepřipsal ani bod a v Norsku byl „až“ třetí. "Přesto, že jsem nebyl schopný bojovat o vítězství, tento víkend mi ukázal, jak se připravit na soutěže. Základ je vyrovnaná jízda a žádné chyby samozřejmě. Je to také o dostatku sebevědomí. Nyní jen potřebuji získat větší rychlost, krůček po krůčku," poodhaluje své záměry Latvala.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?