Před ním se bojovalo o vítězství, za ním zase o čtvrté místo. Kvůli nedostižné ztrátě, ale také velkému náskoku si mohl jet Jari-Matti Latvala vcelku poklidnou jízdu.
"Abych byl upřímný, moc radost z toho nemám, spíše jsem zklamaný. Do Norska jsem totiž jel s tím, že zde budu bojovat o nejvyšší metu. Hodně času jsme ztratili v pátek, a to jak dopoledne, tak i odpoledne. Byl to jednoduše náročný start do sezony, podobně jak loni," prohlásil Latvala. V Irsku si totiž nepřipsal ani bod a v Norsku byl „až“ třetí. "Přesto, že jsem nebyl schopný bojovat o vítězství, tento víkend mi ukázal, jak se připravit na soutěže. Základ je vyrovnaná jízda a žádné chyby samozřejmě. Je to také o dostatku sebevědomí. Nyní jen potřebuji získat větší rychlost, krůček po krůčku," poodhaluje své záměry Latvala.
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?