Latvala zklamán z úvodu sezony

Latvala, Jari-Matti
Latvala, Jari-Matti, foto: Ford Motor Company
Tomáš Musil 17. února 2009 17:59
Sdílej:

Před ním se bojovalo o vítězství, za ním zase o čtvrté místo. Kvůli nedostižné ztrátě, ale také velkému náskoku si mohl jet Jari-Matti Latvala vcelku poklidnou jízdu.

"Abych byl upřímný, moc radost z toho nemám, spíše jsem zklamaný. Do Norska jsem totiž jel s tím, že zde budu bojovat o nejvyšší metu. Hodně času jsme ztratili v pátek, a to jak dopoledne, tak i odpoledne. Byl to jednoduše náročný start do sezony, podobně jak loni," prohlásil Latvala. V Irsku si totiž nepřipsal ani bod a v Norsku byl „až“ třetí. "Přesto, že jsem nebyl schopný bojovat o vítězství, tento víkend mi ukázal, jak se připravit na soutěže. Základ je vyrovnaná jízda a žádné chyby samozřejmě. Je to také o dostatku sebevědomí. Nyní jen potřebuji získat větší rychlost, krůček po krůčku," poodhaluje své záměry Latvala.

Stalo se
Testy aut
Toyota ProAce Verso

Test ojetiny: Toyota ProAce Verso VIP – univerzální praktik s bohatou výbavou

Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?

Novinky ze světa EV
Koncept vozu Tesla Model 3+

Tesla vytře evropským automobilkám zrak. Představí Model 3+ s dojezdem až 800 km

Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.

Testy aut
DS 7 PHEV 300 AWD Edition France

DS 7 PHEV 300 AWD Edition France – šmrncovní plug-in hybrid za zvýhodněnou cenu

Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?