Na dalším podniku MS na Kypru uvidíme Pettera Solberga v Citroenu.
V Rally Norvay startoval Petter Solberg s Citroenem Xsara WRC. Tento starší vůz dovedl do cíle na šestém místě. Celou soutěž jej však provázely problémy s motorem závodního speciálu.
Dnes se rozhodlo, že Citroen Xsara projde totální repasí. V merku budou mít mechanici zejména motor, který byl problémový. Byl objednán ještě jeden motor, který je úplně nový.
Nový motor řeší spolupráce s Citroenem sport, který vyšel Solbergovi vstříc.
Mezi fanoušky se ale také vědělo, že je možný start Solberga ve Fordu Focus WRC. Tato změna se zřejmě zatím dokládá.
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.