Mimo napínavý souboj o vítěze Norské rally byl ostře sledován výkon Pettera Solberga. Tento miláček norských fanoušků, a nejen jich, si odbyl premiéru s Xsarou WRC a bral body za šesté místo. Je to úspěch nebo zklamání?
Petter se dlouhou dobu snažil sehnat konkurenceschopný vůz, což se mu ovšem nepovedlo, a tak byla jediná varianta – odjet sezonu s Xsarou WRC z roku 2006. Ta sice dokáže být rychlá, kdy tento fakt potvrdil Petter hned v první RZ, ale na top špičku už ztrácí. Přesto je Petter se svým umístěním spokojen."Ze šestého místa mám opravdu radost. Vždyť se podívejte o měsíc zpátky, neměl jsem žádné auto a ani žádný tým, jaký je to rozdíl oproti nynější situaci. Na každého v týmu jsem pyšný, protože všichni udělali vše proto, abychom skončili co nejvýše, stejně tak moji přátelé a rodina. Bez nich by se to stát nemohlo," říká Solberg."Upřímně jsem ani nedoufal, že bychom mohli udržet šesté místo až do cíle, ale povedlo se a šestá příčka je naše. Myslím, že jsme odvedli dobrou práci. Na nějakých mezičasech jsme byli opravdu rychlí. Nyní je před námi nějaký čas, abychom tento víkend vyhodnotili a udělali plány na další rally. Na Kypru to bude totiž velký boj a já už nechci být šestý," dodává Petter.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?