Druhé a třetí místo, to je bilance týmu Ford po uplynulé Norské rally. Jaké jsou dojmy šéfa týmu, Malcolma Wilsona?
Hirvonen po celou rally sváděl těsný a napínavý souboj s Loebem, který ale nakonec o necelých deset vteřin prohrál. Již včera se pak Malcolmu Wilsonovi moc nezamlouvalo, že Hirvonen se před svého rivala nemůže dostat a ani dnes z něj nezáří zrovna nadšení. "Mikko tomu dal samozřejmě všechno a těsný výsledek jen ukazuje, že jeli oba naplno," řekl Wilson.
Naproti tomu Latvala si v klidu hlídal třetí místo, jelikož jak před ním, tak za ním byla velká časová díra. "Jari-Matti měl solidní víkend a jeho tempo během včerejšího odpoledne, kdy vyhrál dvě zkoušky, bylo famozní. Obě auta jela bezchybně, což ukazuje fakt, že Focus vyhrál celkem 11 z celkových 23 RZ. Tak že odsud odjíždíme sebevědomí," dodává Wilson.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?