Druhé a třetí místo, to je bilance týmu Ford po uplynulé Norské rally. Jaké jsou dojmy šéfa týmu, Malcolma Wilsona?
Hirvonen po celou rally sváděl těsný a napínavý souboj s Loebem, který ale nakonec o necelých deset vteřin prohrál. Již včera se pak Malcolmu Wilsonovi moc nezamlouvalo, že Hirvonen se před svého rivala nemůže dostat a ani dnes z něj nezáří zrovna nadšení. "Mikko tomu dal samozřejmě všechno a těsný výsledek jen ukazuje, že jeli oba naplno," řekl Wilson.
Naproti tomu Latvala si v klidu hlídal třetí místo, jelikož jak před ním, tak za ním byla velká časová díra. "Jari-Matti měl solidní víkend a jeho tempo během včerejšího odpoledne, kdy vyhrál dvě zkoušky, bylo famozní. Obě auta jela bezchybně, což ukazuje fakt, že Focus vyhrál celkem 11 z celkových 23 RZ. Tak že odsud odjíždíme sebevědomí," dodává Wilson.
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?