Toni Gardemeister zanechal úvah o možném startu na následujícím podniku IRC v Brazílii.
Toni doufal, že by se v Brazílii mohl opět svést, hlavně po jeho silném výkonu v Monte Carlu, kde odstoupil pouhé dvě zkoušky před cílem z druhého místa. Závodil v týmu Astra Racing s vozem Abarth Grande Punto S2000.„Bohužel už to z časových důvodů nestihneme, i když jsme dělali, co bylo v našich silách. Našim dalším cílem je teď Sata Rally na Azorských ostrovech. Po Brazílii je to poměrně dost času na to, abychom stihli vše připravit. Věřím, že to stihneme,“ říká Toni Gardemeister.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?