První a čtvrtá příčka patřila po prvním dnu jezdcům Citroenu. Není tedy divu, že šéf týmu, Olivier Quesnel, září nadšením.
Přestože Hirvonen prohlásil, že před sebe pustil Loeba záměrně, první příčka je první příčka. Naopak dvojka Citroenu už v boji proti Fordu tak úspěšná nebyla a zůstává na čtvrtém místě za Latvalou. Celkově však může mít Quesnel z výsledku svých jezdců radost.
"Především to byl den plný skvělých soubojů. Sébastien jel až neuvěřitelně dobře a něco mi říká, že v očích našich soupeřů je teď hlavní cíl. Věřím, že díky tomuto výsledku získal psychickou výhodu a zítra svůj náskok jen potvrdí. A Dani jede podobně skvěle, plní přesně pokyny, které jsme si na začátku stanovili. Drží čtvrtou příčku, navíc jsou za ním dva jezdci, kteří jsou na tento typ povrchu specialisty. Druhá etapa slibuje, že to bude podobně vzrušující jako dnes," prohlásil včera Quesnel.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?