První a čtvrtá příčka patřila po prvním dnu jezdcům Citroenu. Není tedy divu, že šéf týmu, Olivier Quesnel, září nadšením.
Přestože Hirvonen prohlásil, že před sebe pustil Loeba záměrně, první příčka je první příčka. Naopak dvojka Citroenu už v boji proti Fordu tak úspěšná nebyla a zůstává na čtvrtém místě za Latvalou. Celkově však může mít Quesnel z výsledku svých jezdců radost.
"Především to byl den plný skvělých soubojů. Sébastien jel až neuvěřitelně dobře a něco mi říká, že v očích našich soupeřů je teď hlavní cíl. Věřím, že díky tomuto výsledku získal psychickou výhodu a zítra svůj náskok jen potvrdí. A Dani jede podobně skvěle, plní přesně pokyny, které jsme si na začátku stanovili. Drží čtvrtou příčku, navíc jsou za ním dva jezdci, kteří jsou na tento typ povrchu specialisty. Druhá etapa slibuje, že to bude podobně vzrušující jako dnes," prohlásil včera Quesnel.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?