Jubilejní vystoupení Krise Meeka v týmu Kronos Racing nedopadlo na Rally Monte Carlo nijak slavně, před Brazílií si tento Ir ale žádné obavy nedělá.
Meeke se stal před sezonou novým jezdcem Kronosu a sám šéf týmu prohlásil, že pokud vše vyjde, od Meeka můžeme čekat klidně titul. Ten rozhodně není ztracen, ale jeho první vystoupení v Monackém knížectví nedopadlo zrovna nejlépe. "To, co se stalo v Monte Carlu, bylo jen díky mé nezkušenosti s danými podmínkami," říká Meeke.
Nyní ho ale čeká závod v Brazílii, kde pořadatelé slibují náročné a rychlé tratě. Přesto by se mělo jednat o lehčí závod. Meeke však čeká opět těžký závod: "V Brazílii to podle mě bude tak jako na hracím hřišti. Jsem si ale jistý, že to zvládneme a dostaneme se zpátky do hry."
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?