V Irsku diktovaly tempo Citroeny. V Norsku se předpokládá, že Ford vrátí konkurentovy úder. Postaví se Loeb proti?
Loeb byl favoritem v Irsku a předpoklady potvrdil. Nyní bude tíha ležet na Hirvonenovi s Latvalou. Jezdce totiž čeká sněhem zavátá Norská rally, kde je to pro domácí jezdec ze Skandinávie jak šité na míru. Loeb ale loni ve Finsku potvrdil, že umí vyhrát kdekoliv."Pamatuju si, že naposledy v roce 2007 to byla v Norsku velmi složitá soutěž. Tenkrát nasněžila čerstvá vrstva sněhu, pod kterou se skrývalo náledí. Měl jsem na hodně místech problémy, jelikož grip vozu se neustále měnil. Tehdy jsem se opravdu necítil dobře. Doufám, že letos to nebude podobné a pojedeme jen na rovné vrstvě," vzpomíná Loeb.Jedná-li se o spolehlivost a výkonost vozu, tak má v poslední době Citroen před Fordem mírně navrch. I toto je faktor, který může nakonec rozhodnout a Loeb si je toho vědom: "Důležitá věc je také nastavení vozu. Pracujeme na tlumičích a diferenciálu, ale i tak je C4 mnohem lepší než tehdy v roce 2007, kdy to byl teprve začátek celého vývoje tohoto auta."
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?