V Irsku diktovaly tempo Citroeny. V Norsku se předpokládá, že Ford vrátí konkurentovy úder. Postaví se Loeb proti?
Loeb byl favoritem v Irsku a předpoklady potvrdil. Nyní bude tíha ležet na Hirvonenovi s Latvalou. Jezdce totiž čeká sněhem zavátá Norská rally, kde je to pro domácí jezdec ze Skandinávie jak šité na míru. Loeb ale loni ve Finsku potvrdil, že umí vyhrát kdekoliv."Pamatuju si, že naposledy v roce 2007 to byla v Norsku velmi složitá soutěž. Tenkrát nasněžila čerstvá vrstva sněhu, pod kterou se skrývalo náledí. Měl jsem na hodně místech problémy, jelikož grip vozu se neustále měnil. Tehdy jsem se opravdu necítil dobře. Doufám, že letos to nebude podobné a pojedeme jen na rovné vrstvě," vzpomíná Loeb.Jedná-li se o spolehlivost a výkonost vozu, tak má v poslední době Citroen před Fordem mírně navrch. I toto je faktor, který může nakonec rozhodnout a Loeb si je toho vědom: "Důležitá věc je také nastavení vozu. Pracujeme na tlumičích a diferenciálu, ale i tak je C4 mnohem lepší než tehdy v roce 2007, kdy to byl teprve začátek celého vývoje tohoto auta."
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?