Dani Sordo plánuje letos útok na druhou příčku v konečném pořadí seriálu. V Irsku za svým cílem vyrazil skvěle. Jak si ale povede na trati, kde nejsou po jeho oblíbeném asfaltu ani stopy?
Sordovi je asi jasné, že ať se bude snažit, seč mu síly budou stačit, na týmového kolegu asi opět bude něco ztrácet. Samozřejmě cílem je útok na titul, ale v posledních letech to vypadá, že pro ostatní jezdce je titul i druhá příčka za Loebem. V Irsku skončil Sordo opět druhý a na své první vítězství stále čeká. Do Norska však míří hlavně za body."Od mé výkonnosti v roce 2007 se toho hodně změnilo. Nyní mám více zkušeností, značná část práce se přenesla do rychlosti auta a týmové testování mi hodně pomohlo zvýšit moje sebevědomí. Neříkám, že sníh je můj oblíbený povrch, ale už teď jsem připraven na to, abych opět získal pro Citroen skvělý výsledky a přinesl do týmu tak další body. Rád bych navázal na úspěch v Irsku," prohlásil Sordo.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?