Khalid Al Qassimi by si teď rád připsal další světové body, poté co v Irsku tento víkend vybojoval jeho historicky první světový bod.
Al Qassimi, který se letos zúčastní vybraných podniků jako trojka továrního týmu BP Ford Abu Dhabi WRT, začal poměrně solidně, když hned na první rally dokázal získat svůj první bod. Během prvního dne měl však poměrně štěstí, když jel na průběžné desáté příčce a na RZ4 sjel z trati a trefil strom. To ho sice přibrzdilo a propadl se na 13. pozici, ale pak zajížděl slušné časy a druhý den zakončil na osmém místě. Tuto příčku si pak udržel až do cíle v Sligu. Zajel dokonce 10 časů v TOP10 a jednou se vybičoval k výkonu opravdu nečekanému, když zajel na RZ2 6. nejrychlejší čas. „Celý víkend jsem na to tlačil. To, že jsem získal svůj první bod na tak těžké rally, mi dodává hodně důvěry. Snažíme se dostat Abu Dhabí na mapu rallyových podniků a to, že jsem prvním jezdce ze Spojených Arabských Emirátů, kterému se povedlo bodovat na světové úrovni je velmi dobré. Jsem rád, že jsem byl schopný se zrychlovat a doufám, že během sezony budu moci získat více bodů.“
Khalid se za tovární tým svezl již v sezónách 2007 a 2008
Khalid se také dostal k otázce jeho pátečního výletu mimo trať. „Vjel jsem do zatáčky, ve které bylo bahno. Snažil jsem se udržet vůz na trati, ale ztratil jsem nad ním kontrolu. Narazili jsme do nějakých stromů, na poslední chvíli jsem však naštěstí zatáhl ruční brzdu, takže jsme to schytali z boku. Bylo to tak v 50ti kilometrové rychlosti, kdybych ty stromy trefil předkem, tak by to mělo větší následky,“ zakončil Al Qassimi.
Když jsem před pár měsíci vybíral auto, které vezmu na dovolenou do italských Alp, tak jsem zvažoval více kandidátů, ale nakonec padla volba na tento Superb. Po cca 1500 km v jednom týdnu se ukázalo, že šlo o vynikající volbu. Proč zrovna jsem si vybral tento model a kolik zvládne tento úsporný fešák ujet kilometrů na jedno natankování?
Cestování vlastním autem po Evropě má své kouzlo, ať už je to svoboda, flexibilita nebo možnost vzít s sebou bez obav i větší zavazadla. Ale co když se za hranicemi něco pokazí? Správné pojištění vám zajistí klidnou dovolenou i v nečekaných situacích. Pojďme si projít, na co byste se měli připravit, než se vydáte na silnici za hranice.
Mercedes-Benz oznámil prudký propad zisku za druhé čtvrtletí letošního roku. Automobilka přiznává, že hlavními důvody jsou dodatečná cla v USA a oslabující prodej v Číně. Kvůli tomu německý výrobce luxusních aut přehodnocuje svůj výhled tržeb na celý rok a očekává jejich výrazný pokles. Informují o tom agentury AFP a Reuters.
S bezpečností dětí na cestách není radno experimentovat. Autosedačka je jedním z nejdůležitějších vybavení pro rodiče a výběr té pravé ovlivní ochranu vašich nejmenších během jízdy. Mezi mnoha značkami, které jsou na trhu autosedaček k mání, vynikají tři z nich – RÖMER, CYBEX a RECARO. Proč jsou mezi rodiči i odborníky v oblasti bezpečnosti tak oblíbené? Čtěte dál!
Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?
Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?