Khalid Al Qassimi by si teď rád připsal další světové body, poté co v Irsku tento víkend vybojoval jeho historicky první světový bod.
Al Qassimi, který se letos zúčastní vybraných podniků jako trojka továrního týmu BP Ford Abu Dhabi WRT, začal poměrně solidně, když hned na první rally dokázal získat svůj první bod. Během prvního dne měl však poměrně štěstí, když jel na průběžné desáté příčce a na RZ4 sjel z trati a trefil strom. To ho sice přibrzdilo a propadl se na 13. pozici, ale pak zajížděl slušné časy a druhý den zakončil na osmém místě. Tuto příčku si pak udržel až do cíle v Sligu. Zajel dokonce 10 časů v TOP10 a jednou se vybičoval k výkonu opravdu nečekanému, když zajel na RZ2 6. nejrychlejší čas. „Celý víkend jsem na to tlačil. To, že jsem získal svůj první bod na tak těžké rally, mi dodává hodně důvěry. Snažíme se dostat Abu Dhabí na mapu rallyových podniků a to, že jsem prvním jezdce ze Spojených Arabských Emirátů, kterému se povedlo bodovat na světové úrovni je velmi dobré. Jsem rád, že jsem byl schopný se zrychlovat a doufám, že během sezony budu moci získat více bodů.“
Khalid se za tovární tým svezl již v sezónách 2007 a 2008
Khalid se také dostal k otázce jeho pátečního výletu mimo trať. „Vjel jsem do zatáčky, ve které bylo bahno. Snažil jsem se udržet vůz na trati, ale ztratil jsem nad ním kontrolu. Narazili jsme do nějakých stromů, na poslední chvíli jsem však naštěstí zatáhl ruční brzdu, takže jsme to schytali z boku. Bylo to tak v 50ti kilometrové rychlosti, kdybych ty stromy trefil předkem, tak by to mělo větší následky,“ zakončil Al Qassimi.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?