Mladý sedmadvacetiletý Němec poprvé v kariéře vyhrál v kategorii JWRC.
V sobotu měl na druhého Martin a Prokopa náskok minutu a 27 vteřin. Na nedělních pěti rychlostních zkouškách sice něco ze svého náskoku ztratil, ale i přesto dokázal zvítězit s náskokem 47 vteřin.
Burkart loni startoval s vozem Citroen C2 S1600. Pro letošní rok dostal jiný vůz a to Suzuki Swift S1600.
"Je to fantastický začátek sezóny," říká Aaron a pokračuje: "Suzuki je pro mne nové vozidlo, je pro mne nový i tým i jsme startovali na pro nás neznámé půdě - přesto výborný výsledek.Byla to pro mne nejtěsí soutěž jakou jsem kdy jel. Bylo velmi jednduché opustit trať a ztratit čas,".
"S Martinem Prokopen jsme si velmi pěkně zazávodili, nám se ale vyhnuly jakékkoliv problémy a proto jsme zvítězili,": dokončuje povídání Burkart.
Ilustrační foto: Tomáš Urban, Rallzone.cz
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?