Jelikož se Citroen nerozhoupal k tomu, aby si Urmo Aavu potvrdil kontraktem, přetáhl ho k sobě Ford. Teď tohoto mladého Estonce čeká první start za Stobart.
Loni se Aava vyšvihl k několika pěkným výsledkům a s Citroenem C4 WRC dokázal ukořistit celkem třináct bodů. Přesto si Citroen Aavu nijak nepojistil, a tak když se objevila nabídka od konkurenčního Fordu, nebylo nad čím přemýšlet. V barvách týmu Stobart se představí i na následující Irské rally."V Irsku bude určitě nejhorší grip, protože podmínky se tam budou měnit každou chvíli. Problém můžou dělat hlavně nečistoty na trati. Bude to těžká rally, možná těžší než Monte, a podobně jako ve Finsku, všechno to bude ve velké rychlosti. Mým plánem je najít správný rytmus, protože tohle není rally, ve které budeme útočit. Důležité je dovést auto do cíle. Vím, že tento rok mám šanci se ve Stobartu chytit. Vím, že mám za sebou silný tým a pokusím se z této podpory letos vytěžit co nejvíce," je si vědom své šance Aava.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?