Jelikož se Citroen nerozhoupal k tomu, aby si Urmo Aavu potvrdil kontraktem, přetáhl ho k sobě Ford. Teď tohoto mladého Estonce čeká první start za Stobart.
Loni se Aava vyšvihl k několika pěkným výsledkům a s Citroenem C4 WRC dokázal ukořistit celkem třináct bodů. Přesto si Citroen Aavu nijak nepojistil, a tak když se objevila nabídka od konkurenčního Fordu, nebylo nad čím přemýšlet. V barvách týmu Stobart se představí i na následující Irské rally."V Irsku bude určitě nejhorší grip, protože podmínky se tam budou měnit každou chvíli. Problém můžou dělat hlavně nečistoty na trati. Bude to těžká rally, možná těžší než Monte, a podobně jako ve Finsku, všechno to bude ve velké rychlosti. Mým plánem je najít správný rytmus, protože tohle není rally, ve které budeme útočit. Důležité je dovést auto do cíle. Vím, že tento rok mám šanci se ve Stobartu chytit. Vím, že mám za sebou silný tým a pokusím se z této podpory letos vytěžit co nejvíce," je si vědom své šance Aava.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?