Jak se cítí Hirvonen po loňské sezoně, kdy skončil celkově druhý? Věří si i letos na titul? A jak vidí nový začátek v Irsku?
Mikko, jak se cítíš před startem nové sezony?Velmi dobře, přestávka už byla velmi dlouhá, tak že se nemůžu dočkat, jak začne Irská rally a já opět usednu za volant.
Přijde ti divné, že sezona startuje v Irsku a ne v Monte Carlu?Určitě ano. Je to taková tradice, že start je vždy v Monte, proto mám před cestou do Irska takový zvláštní pocit, že v Irsku by to mohlo být ještě těžší než v Monte. Určitě to bude složitý začátek.
Rok zpátky ses stal jedničkou u BP Ford Abu Dhabi WRT, jak se cítíš nyní, o rok později?Určitě jsem sebevědomější, obzvláště pokud myslím na boj o titul. Minulý rok jsem vlastně pořádně nevěděl, co mám čekat, ale během sezony jsem zjistil, že jsem schopný bojovat o ty nejvyšší příčky. Myslím, že jsem se naučil přesně to, co potřebuji k tomu, abych porazil Sebastiena.
Jsi spokojený s loňským konečným výsledkem?Vždy je to samozřejmě zklamání, pokud vše ztratíte v samotném závěru, ale nyní jsem rád, jak to nakonec dopadlo. V některých závodech jsem měl dobrou rychlost a jezdil opravdu vyrovnané časy. Jediné, co teď potřebuji je, abych byl trochu větší blázen při závodech a vyhrával další rally. Doufám, že to zvládneme.
Minulý rok se v Irsku nejelo, ale v roce 2007 jsi zde skončil čtvrtý, co od tohoto závodu očekáváš?Je to náročný závod když se jede v prosinci a ještě horší to může být teď v lednu, kdy je na několika místech vrstva ledu. Jinak je to hodně rovinatý a rychlý podnik. Bude to náročný start do nového roku.
Někdy se ozývají hlasy, že pro Sebastiena bude zisk šestého titul pouze taková formalita, co na to říkáš?Mým jednoznačným cílem je Sebatiena zastavit. Hodně jsem se toho loni naučil a nyní vím, nebo alespoň myslím, že vím, co je nutné udělat, abychom vyhráli titul. Letos budu tlačit mnohem více a zkusím Sebastienovu šňůru zastavit.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?