Se startovním číslem sedm pojede v Monte Carlu i bývalý mistr Francie v Rally Stephane Sarrazin.
Tento známý francouzský pilot, který vyhrál mistrovství Francie v rally 2004, jezdil formulové i okruhové závody, absolvoval i několik podniků mistrovství světa v rally s vozem Subaru Impreza WRC, pojede v Monte Carlu s vozem Peugeot 2007 S2000. Jeho spolujezdcem bude Korsičan Jean-Jacques Renucci.Sarrazin startoval na Monte v továrním týmu Subaru v roce 2006. V loňském roce absolvoval ale 24 hodin Le Mans, což mu jistě pomůže v noční etapě. V loňském roce si rovněž zkusil závodění v IRC, když jel na Rally Antibes. Zde skončil druhý o 25 vteřin za vítězem Vouillozem.Jeho Peugeot 207 S2000 provozuje peugeot Sport France. Stephane říká: "Moc se těším na návrat do rally. Poslední dobou jsem jezdil více okruhy a rally je pro mne vášeň." Co říká Sarrazin o letošních tratích? "Bude to velmi náročné, sice jsem zde startoval v roce 2006, ale zde bude obrovská konkurence. Budou to krásné závody,"Jaká bude taktika pro závody? "Monte je samo o sobě velkou zkušeností. Budeme se snažit využít znalostí zdejších podmínek z minulých startů. Letos se bude orpti jiným rokům měnit povrch trati. Také se změnily některé zkoušky. Doufám že využiji zkušenosti v noční etapě z 24 Le Mans." Není vyloušeno, že Sarrazina nevidíme v letošní IRC naposledy:" Rally men velmi zajímá a IRC jsou opravdu kvalitní závody. Je možné že to nebude naše poslední účinkování v IRC 2009. Vše záleží na našem výsledku a také na penězích,"
Když jsem před pár měsíci vybíral auto, které vezmu na dovolenou do italských Alp, tak jsem zvažoval více kandidátů, ale nakonec padla volba na tento Superb. Po cca 1500 km v jednom týdnu se ukázalo, že šlo o vynikající volbu. Proč zrovna jsem si vybral tento model a kolik zvládne tento úsporný fešák ujet kilometrů na jedno natankování?
Cestování vlastním autem po Evropě má své kouzlo, ať už je to svoboda, flexibilita nebo možnost vzít s sebou bez obav i větší zavazadla. Ale co když se za hranicemi něco pokazí? Správné pojištění vám zajistí klidnou dovolenou i v nečekaných situacích. Pojďme si projít, na co byste se měli připravit, než se vydáte na silnici za hranice.
Mercedes-Benz oznámil prudký propad zisku za druhé čtvrtletí letošního roku. Automobilka přiznává, že hlavními důvody jsou dodatečná cla v USA a oslabující prodej v Číně. Kvůli tomu německý výrobce luxusních aut přehodnocuje svůj výhled tržeb na celý rok a očekává jejich výrazný pokles. Informují o tom agentury AFP a Reuters.
S bezpečností dětí na cestách není radno experimentovat. Autosedačka je jedním z nejdůležitějších vybavení pro rodiče a výběr té pravé ovlivní ochranu vašich nejmenších během jízdy. Mezi mnoha značkami, které jsou na trhu autosedaček k mání, vynikají tři z nich – RÖMER, CYBEX a RECARO. Proč jsou mezi rodiči i odborníky v oblasti bezpečnosti tak oblíbené? Čtěte dál!
Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?
Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?