Se startovním číslem sedm pojede v Monte Carlu i bývalý mistr Francie v Rally Stephane Sarrazin.
Tento známý francouzský pilot, který vyhrál mistrovství Francie v rally 2004, jezdil formulové i okruhové závody, absolvoval i několik podniků mistrovství světa v rally s vozem Subaru Impreza WRC, pojede v Monte Carlu s vozem Peugeot 2007 S2000. Jeho spolujezdcem bude Korsičan Jean-Jacques Renucci.Sarrazin startoval na Monte v továrním týmu Subaru v roce 2006. V loňském roce absolvoval ale 24 hodin Le Mans, což mu jistě pomůže v noční etapě. V loňském roce si rovněž zkusil závodění v IRC, když jel na Rally Antibes. Zde skončil druhý o 25 vteřin za vítězem Vouillozem.Jeho Peugeot 207 S2000 provozuje peugeot Sport France. Stephane říká: "Moc se těším na návrat do rally. Poslední dobou jsem jezdil více okruhy a rally je pro mne vášeň." Co říká Sarrazin o letošních tratích? "Bude to velmi náročné, sice jsem zde startoval v roce 2006, ale zde bude obrovská konkurence. Budou to krásné závody,"Jaká bude taktika pro závody? "Monte je samo o sobě velkou zkušeností. Budeme se snažit využít znalostí zdejších podmínek z minulých startů. Letos se bude orpti jiným rokům měnit povrch trati. Také se změnily některé zkoušky. Doufám že využiji zkušenosti v noční etapě z 24 Le Mans." Není vyloušeno, že Sarrazina nevidíme v letošní IRC naposledy:" Rally men velmi zajímá a IRC jsou opravdu kvalitní závody. Je možné že to nebude naše poslední účinkování v IRC 2009. Vše záleží na našem výsledku a také na penězích,"
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?