Se startovním číslem sedm pojede v Monte Carlu i bývalý mistr Francie v Rally Stephane Sarrazin.
Tento známý francouzský pilot, který vyhrál mistrovství Francie v rally 2004, jezdil formulové i okruhové závody, absolvoval i několik podniků mistrovství světa v rally s vozem Subaru Impreza WRC, pojede v Monte Carlu s vozem Peugeot 2007 S2000. Jeho spolujezdcem bude Korsičan Jean-Jacques Renucci.Sarrazin startoval na Monte v továrním týmu Subaru v roce 2006. V loňském roce absolvoval ale 24 hodin Le Mans, což mu jistě pomůže v noční etapě. V loňském roce si rovněž zkusil závodění v IRC, když jel na Rally Antibes. Zde skončil druhý o 25 vteřin za vítězem Vouillozem.Jeho Peugeot 207 S2000 provozuje peugeot Sport France. Stephane říká: "Moc se těším na návrat do rally. Poslední dobou jsem jezdil více okruhy a rally je pro mne vášeň." Co říká Sarrazin o letošních tratích? "Bude to velmi náročné, sice jsem zde startoval v roce 2006, ale zde bude obrovská konkurence. Budou to krásné závody,"Jaká bude taktika pro závody? "Monte je samo o sobě velkou zkušeností. Budeme se snažit využít znalostí zdejších podmínek z minulých startů. Letos se bude orpti jiným rokům měnit povrch trati. Také se změnily některé zkoušky. Doufám že využiji zkušenosti v noční etapě z 24 Le Mans." Není vyloušeno, že Sarrazina nevidíme v letošní IRC naposledy:" Rally men velmi zajímá a IRC jsou opravdu kvalitní závody. Je možné že to nebude naše poslední účinkování v IRC 2009. Vše záleží na našem výsledku a také na penězích,"
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?