Nyní už si může Henning Solberg oddechnout. Nyní už má jistotu, že se příští rok objeví ve WRC, a to dokonce ve všech soutěžích.
Od konce minulé sezony se kolem Henninga objevila celá řádka spekulací. Nejdříve, že se v šampionátu už skončil a musí si najít nové angažmá a pak zase, že místo Focuse WRC v dalším roce osedlá staršího Peugeota 307 WRC. Nakonec se ale nepotvrdila ani jedna a Henning, který absolvoval jednání s týmem Expert a sponzory, se již nyní může připravovat na celý nadcházející ročník.
"Nestává se to moc často, ale dnes jsem opravdu šťastný. Celý měsíce před Vánoci byl pro mě velmi frustrující, což zapříčinilo, že jsem nebyl úplně svůj, ale nyní se podařilo vše dotáhnout do zdárného konce a ani nemůžu slovy popsat, jak jsem šťastný. Už teď se nemůžu dočkat na další testování a další ujeté kilometry za volantem mého vozu. Přestože první rally se jede v Irsku, už nyní se mé myšlenky upírají na Norskou rally, jenž je na programu v únoru," prohlásil Henning.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?