Sebastien Loeb zcela opanoval rok 2008 a v mnoha anketách o nejlepšího jezdce uplynulé sezony oprávněně zvítězil. V následujícím videu si přiblížíme dosavadní úspěšnou kariéru, kterou započal vítězstvím v roce 2004.
Od roku 2004 nezná svět WRC jiného krále než Loeba a nechybělo moc, aby se stal mistrem i v roce 2003. Loeb je často srovnáván s jiným králem, Michaelem Schumacherem. Ten dobyl titul mistra světa v F1 celkem sedmkrát. Loeb je zatím na číslovce pět, a přestože již nyní je považován za nejlepšího jezdce rally všech dob, jistě by rád Schumachera překonal. V následujícím videu, které vytvořila televizní stanice Eurosport, se pojďme podívat na procházku Loebovou dosavadní kariérou.
Video je ke shlédnutí zde
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.