Sebastien Ogier letos vyhrál JWRC a na závěr sezony okusil i vůz WRC. Nyní se může těšit na další pokračování jako jezdec juniorky u Citroenu.
Výhrou v JWRC Ogier položil základní kámen k úspěchu ve WRC. Díky nabídce právě Citroenu si v závěru ve Walesu poprvé vyzkoušel vůz WRC. A nakonec u Citroenu i zůstal. Ten si ho totiž vybral jako jezdce pro svůj B-Týmu, kde bude po boku Novikova a Atkinsona startovat v minimálně osmi podnicích mistrovství světa. Je čas připravit se na další mladý talent ve světe WRC?
"Doufám, že příští rok se s C4 zúčastním co nejvíce soutěží. Pro mě je důležité, abych odjel hodně kilometrů a dokončoval soutěže. Musím získat další zkušenosti, abych pak v dalším roce mohl být konkurenceschopný. Mým tajným snem je stát se jednou mistrem světa. Na to je však ještě čas a nyní musím hlavně sbírat zkušenosti," řekl Ogier.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?