V uplynulých týdnech mělo mnoho zákazníků značky Škoda kvůli dopadům pandemie koronaviru Covid-19 omezenou možnost uplatnit vůči prodejcům vozů značky Škoda své garanční nároky. Z tohoto důvodu prodlouží Škoda Auto, jako gesto dobré vůle, zákazníkům svou záruku na nový vůz a případně také svou prodlouženou záruku. Škoda toto opatření brzy zavede na všech mezinárodních trzích s výjimkou Číny.
Stanislav Pekař, vedoucí After Sales Škoda Auto, zdůrazňuje: „Z důvodu aktuální pandemie koronaviru Covid-19 vycházíme vstříc našim zákazníkům a prodlužujeme záruky poskytované společností Škoda Auto o tři měsíce. Díky tomuto rychlému, jednoduchému a závaznému opatření je plánování Škoda servisu u smluvních partnerů značky Škoda mnohem jednodušší.“
Prodloužení záruk se vztahuje na všechny vozy značky po celém světě, s výjimkou vozů vyrobených v Číně nebo určených pro čínský trh. Předpokladem pro uplatnění je, že Škoda záruka na nové vozy či Škoda prodloužená záruka skončí v období od 1. 3. 2020 do 31. 5. 2020. Nově prodloužená lhůta skončí tedy tři měsíce po uplynutí původní, nejpozději však 31. srpna 2020, podle toho, co nastane dříve.
Omezení počtu najetých kilometrů v rámci Škoda prodloužené záruky, jakož i další podmínky pro uplatnění případných vad, zůstávají nadále v platnosti i po jejím prodloužení. Pokud je na některém z trhů, kde značka působí, poskytována Škoda záruka na nový vůz s omezeným kilometrovým nájezdem, zůstává i toto omezení v platnosti. Pokud by se prodloužení Škoda záruky na nový vůz překrývalo se začátkem Škoda prodloužené záruky, posouvá se začátek Škoda prodloužené záruky bezplatně o další tři měsíce.
Tímto prodloužením záručních lhůt vychází automobilka dobrovolně vstříc zákazníkům bez uznání jakékoli právní povinnosti nebo závazku do budoucna.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?