V uplynulých týdnech mělo mnoho zákazníků značky Škoda kvůli dopadům pandemie koronaviru Covid-19 omezenou možnost uplatnit vůči prodejcům vozů značky Škoda své garanční nároky. Z tohoto důvodu prodlouží Škoda Auto, jako gesto dobré vůle, zákazníkům svou záruku na nový vůz a případně také svou prodlouženou záruku. Škoda toto opatření brzy zavede na všech mezinárodních trzích s výjimkou Číny.
Stanislav Pekař, vedoucí After Sales Škoda Auto, zdůrazňuje: „Z důvodu aktuální pandemie koronaviru Covid-19 vycházíme vstříc našim zákazníkům a prodlužujeme záruky poskytované společností Škoda Auto o tři měsíce. Díky tomuto rychlému, jednoduchému a závaznému opatření je plánování Škoda servisu u smluvních partnerů značky Škoda mnohem jednodušší.“
Prodloužení záruk se vztahuje na všechny vozy značky po celém světě, s výjimkou vozů vyrobených v Číně nebo určených pro čínský trh. Předpokladem pro uplatnění je, že Škoda záruka na nové vozy či Škoda prodloužená záruka skončí v období od 1. 3. 2020 do 31. 5. 2020. Nově prodloužená lhůta skončí tedy tři měsíce po uplynutí původní, nejpozději však 31. srpna 2020, podle toho, co nastane dříve.
Omezení počtu najetých kilometrů v rámci Škoda prodloužené záruky, jakož i další podmínky pro uplatnění případných vad, zůstávají nadále v platnosti i po jejím prodloužení. Pokud je na některém z trhů, kde značka působí, poskytována Škoda záruka na nový vůz s omezeným kilometrovým nájezdem, zůstává i toto omezení v platnosti. Pokud by se prodloužení Škoda záruky na nový vůz překrývalo se začátkem Škoda prodloužené záruky, posouvá se začátek Škoda prodloužené záruky bezplatně o další tři měsíce.
Tímto prodloužením záručních lhůt vychází automobilka dobrovolně vstříc zákazníkům bez uznání jakékoli právní povinnosti nebo závazku do budoucna.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.
Společnost BYD, světový lídr v oblasti vozidel na nové energie, oficiálně vstupuje na český trh. Tuzemským zákazníkům nabídne čistě elektrické i plug-in hybridní vozy s technologiemi, které jsou součástí její rychlé expanze v Evropě.