V uplynulých týdnech mělo mnoho zákazníků značky Škoda kvůli dopadům pandemie koronaviru Covid-19 omezenou možnost uplatnit vůči prodejcům vozů značky Škoda své garanční nároky. Z tohoto důvodu prodlouží Škoda Auto, jako gesto dobré vůle, zákazníkům svou záruku na nový vůz a případně také svou prodlouženou záruku. Škoda toto opatření brzy zavede na všech mezinárodních trzích s výjimkou Číny.
Stanislav Pekař, vedoucí After Sales Škoda Auto, zdůrazňuje: „Z důvodu aktuální pandemie koronaviru Covid-19 vycházíme vstříc našim zákazníkům a prodlužujeme záruky poskytované společností Škoda Auto o tři měsíce. Díky tomuto rychlému, jednoduchému a závaznému opatření je plánování Škoda servisu u smluvních partnerů značky Škoda mnohem jednodušší.“
Prodloužení záruk se vztahuje na všechny vozy značky po celém světě, s výjimkou vozů vyrobených v Číně nebo určených pro čínský trh. Předpokladem pro uplatnění je, že Škoda záruka na nové vozy či Škoda prodloužená záruka skončí v období od 1. 3. 2020 do 31. 5. 2020. Nově prodloužená lhůta skončí tedy tři měsíce po uplynutí původní, nejpozději však 31. srpna 2020, podle toho, co nastane dříve.
Omezení počtu najetých kilometrů v rámci Škoda prodloužené záruky, jakož i další podmínky pro uplatnění případných vad, zůstávají nadále v platnosti i po jejím prodloužení. Pokud je na některém z trhů, kde značka působí, poskytována Škoda záruka na nový vůz s omezeným kilometrovým nájezdem, zůstává i toto omezení v platnosti. Pokud by se prodloužení Škoda záruky na nový vůz překrývalo se začátkem Škoda prodloužené záruky, posouvá se začátek Škoda prodloužené záruky bezplatně o další tři měsíce.
Tímto prodloužením záručních lhůt vychází automobilka dobrovolně vstříc zákazníkům bez uznání jakékoli právní povinnosti nebo závazku do budoucna.
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.