Vládní omezení se postupně zvolňují, ale do kin se stále podívat nemůžeme. Jisté řešení přináší autokino. V Praze již fungují dvě, ale jsou i jinde v České republice.
Autokina u nás rozhodně nemají takovou tradici jako třeba ve Spojených Státech, ale v současné době se to jeví jako ideální a hlavně bezpečná alternativa k běžným kinům. Zůstanete v bezpečí svého vozu a můžete si vychutnat filmový zážitek na velkém plátně. Že se něco takového nedá srovnávat s koukáním se na film doma netřeba dodávat.
O kvalitu zvuku je postaráno. Každý návštěvník autokina na Žižkově po příjezdu obdrží přijímač s AUX kabelem, který použije do svého autorádia. Pokud rádio nemá AUX výstup, bude návštěvníkovi zapůjčen přenosný reproduktor. U letiště na to jdou jinak. Zvuk promítaného filmu vysílají FM a návštěvníkům tedy stačí naladit rádio.
Návštěvníci autokina na Žižkově si během filmu mohou mobilním telefonem objednat občerstvení. To bude pečlivě zabaleno a obsluha ho dodá přímo do auta.
Cena vstupenky do autokina není za osobu, jak je tomu běžně zvykem, ale za automobil. Na žižkovském nádraží si za filmový zážitek účtují 400 Kč, u letiště 600 Kč. Do autokin nebudou vpuštěni motoristé v kabrioletu a na motocyklu.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?