Mezi lety 1964 až 1975 rozdával Hugh Hefner dívkám roku časopisu Playboy sportovní vůz v růžové barvě. Pojďte se seznámit s oněmi vozy a obdarovanými dívkami.
1964 - Ford Mustang Convertible a Donna Michaell
1965 - Sunbeam Tiger a Jo Collins
1966 - Dodge Charger 383 a Allison Parks
1967 - Plymouth Barracuda a Lisa Baker
1968 - AMC AMX a Victoria Vetri
1969 - Shelby Mustang GT500 a Connie Kreski
1970 - Ford Capri a Claudia Jenningse
1972 - DeTomaso Pantera a Live Lindeland
1973 - Volvo 1800 ES a Marilyn Cole
1974 - Mercedes-Benz 450SL a Cyntia Lynn
1975 - Porsche 911 a Marilyn Lange
Pozornému čtenáři jistě neušlo, že jsme vynechali rok 1971. Nejedná se o omyl, ale o skutečnost, že divák onoho roku nedostal od Hugh Hefnera sportovní automobil, ale motorový člun.
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.