Mezi lety 1964 až 1975 rozdával Hugh Hefner dívkám roku časopisu Playboy sportovní vůz v růžové barvě. Pojďte se seznámit s oněmi vozy a obdarovanými dívkami.
1964 - Ford Mustang Convertible a Donna Michaell
1965 - Sunbeam Tiger a Jo Collins
1966 - Dodge Charger 383 a Allison Parks
1967 - Plymouth Barracuda a Lisa Baker
1968 - AMC AMX a Victoria Vetri
1969 - Shelby Mustang GT500 a Connie Kreski
1970 - Ford Capri a Claudia Jenningse
1972 - DeTomaso Pantera a Live Lindeland
1973 - Volvo 1800 ES a Marilyn Cole
1974 - Mercedes-Benz 450SL a Cyntia Lynn
1975 - Porsche 911 a Marilyn Lange
Pozornému čtenáři jistě neušlo, že jsme vynechali rok 1971. Nejedná se o omyl, ale o skutečnost, že divák onoho roku nedostal od Hugh Hefnera sportovní automobil, ale motorový člun.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?