Mezi lety 1964 až 1975 rozdával Hugh Hefner dívkám roku časopisu Playboy sportovní vůz v růžové barvě. Pojďte se seznámit s oněmi vozy a obdarovanými dívkami.
1964 - Ford Mustang Convertible a Donna Michaell
1965 - Sunbeam Tiger a Jo Collins
1966 - Dodge Charger 383 a Allison Parks
1967 - Plymouth Barracuda a Lisa Baker
1968 - AMC AMX a Victoria Vetri
1969 - Shelby Mustang GT500 a Connie Kreski
1970 - Ford Capri a Claudia Jenningse
1972 - DeTomaso Pantera a Live Lindeland
1973 - Volvo 1800 ES a Marilyn Cole
1974 - Mercedes-Benz 450SL a Cyntia Lynn
1975 - Porsche 911 a Marilyn Lange
Pozornému čtenáři jistě neušlo, že jsme vynechali rok 1971. Nejedná se o omyl, ale o skutečnost, že divák onoho roku nedostal od Hugh Hefnera sportovní automobil, ale motorový člun.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?